Όροι και προϋποθέσεις: Οδική βοήθεια Volkswagen TotalCare ID. για την οικογένεια μοντέλων Volkswagen ID.

Ανά πάσα στιγμή – και σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη. 
Σε περίπτωση βλάβης, ατυχήματος, βανδαλισμού ή (μερικής) κλοπής, η Εγγύηση Κινητικότητας Volkswagen TotalCare για τη σειρά μοντέλων ID. θα καλύψει την οργάνωση και το κόστος* των αναφερόμενων υπηρεσιών, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις**.

* Σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η πληρωμή για υπηρεσίες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.
** Η Volkswagen διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει σε αλλαγές ή προσαρμογές στο περιεχόμενο της Εγγύησης Κινητικότητας της Volkswagen χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Υπηρεσίες

  • Τηλεφωνική βοήθεια μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου
  • Επισκευή επί τόπου
  • Υποστήριξη για τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης και της μπαταρίας 12 Volt
  • Ρυμούλκηση του καλυπτόμενου οχήματος
  • Ανάκτηση του οχήματος
  • Έξοδα μεταφοράς
  • Κόστος εναλλακτικής κινητικότητας (π.χ. ταξί, car sharing, δημόσια συγκοινωνία, αυτοκίνητο αντικατάστασης ή ενοικίασης) ή κόστος επιστροφής / μετακίνησης προς το σπίτι, π.χ. με τρένο, πτήση ή πλοίο
  • Κόστος διαμονής
  • Τέλη αποθήκευσης σε περίπτωση ρυμούλκησης σε αποθήκη ή εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις
  • Βοήθεια μετά από βανδαλισμό, ο οποίος καθιστά αδύνατη ή απαγορευτική τη συνέχιση του ταξιδιού
  • Βοήθεια μετά από κλοπή τμημάτων του οχήματος ή ολόκληρου του οχήματος, που καθιστά αδύνατη ή απαγορευτική τη συνέχιση του ταξιδιού

Όροι και Προϋποθέσεις

1. Καλυπτόμενες εκδηλώσεις

Εγγυητής της Εγγύησης Κινητικότητας Volkswagen TotalCare ID., είναι η Kosmocar A.E.

Οι παροχές παρέχονται εάν ο οδηγός (α/γ/δ) *** του δικαιούχου αυτοκινήτου δεν μπορεί ή δεν μπορεί να συνεχίσει την οδήγηση λόγω βλάβης, ατυχήματος, αυτοτραυματισμού, (μερικής) κλοπής ή βανδαλισμού.

*** Εδώ εννοείται πάντα η ανδρική, γυναικεία και διαφορετική μορφή. Για λόγους αναγνωσιμότητας, στα παρακάτω χρησιμοποιείται η ανδρική μορφή και παρακαλούμε να προσθέσετε την κατάλληλη μορφή στις σκέψεις σας.

Όλα τα άλλα συμβάντα πέραν των τεχνικών βλαβών, όπως αυτοπροκαλούμενες βλάβες, ατυχήματα, κλοπές (ανταλλακτικών) ή βανδαλισμοί, είναι επιλέξιμα για όλες τις Υπηρεσίες που περιγράφονται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Για ζημιές που προκλήθηκαν από την παροχή των Υπηρεσιών, για τις οποίες μπορεί να υποβληθεί αξίωση κατά του παρόχου, ανατρέξτε στις επαφές διαχείρισης απαιτήσεων της Interamerican.

Η Interamerican  παρέχει όλες τις υπηρεσίες βοήθειας για λογαριασμό της Kosmocar A.E.

Τα δικαιώματα που παρέχονται στον δικαιούχο από την Εγγύηση Κινητικότητας ισχύουν επιπλέον των νόμιμων δικαιωμάτων εγγύησης. Η εγγύηση δεν περιορίζει τα δωρεάν νόμιμα δικαιώματα του Δικαιούχου ως αγοραστή του οχήματος σε περίπτωση ελαττωμάτων έναντι του πωλητή του οχήματος και πιθανές αξιώσεις βάσει του νόμου περί ευθύνης προϊόντων έναντι του εγγυητή ως κατασκευαστή του οχήματος.

2. Καλυπτόμενα πρόσωπα

Οι υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας παρέχονται για τον οδηγό και τα άλλα άτομα που βρίσκονται στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της βλάβης ή του ατυχήματος, το πολύ για τον αριθμό των θέσεων που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας. Εξαιρούνται οι επιβάτες οτοστόπ και οι επιβάτες που πληρώνουν.

3. Καλυπτόμενα οχήματα

Οι υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας παρέχονται για οχήματα της οικογένειας ID. Volkswagen που χρησιμοποιούνται με σύμβαση αγοράς, χρηματοδοτικής μίσθωσης ή μακροχρόνιας μίσθωσης.

Δεν καλύπτονται οχήματα που ανήκουν στην αστυνομία, την πυροσβεστική, το ασθενοφόρο και τη διάσωση και για την εμπορική μεταφορά προσώπων. Τα ταξί, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα σχολών οδηγών, καθώς και τα οχήματα που ανήκουν στην ταχυδρομική υπηρεσία είναι επιλέξιμα μόνο για Βοήθεια στο τηλέφωνο, Επισκευή επί τόπου και ρυμούλκηση. Τα ταξί και τα αυτοκίνητα σχολών οδήγησης ιδιωτικής χρήσης, ωστόσο, καλύπτονται πλήρως.

Τα αυτοκίνητα του στόλου καλύπτονται κατ' αρχήν πλήρως σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Εάν όμως τα οχήματα του στόλου χρησιμοποιούνται ως ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ισχύουν οι περιορισμοί για τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.

Το δικαίωμα ισχύει αποκλειστικά για τα οχήματα που είναι ταξινομημένα στην περιοχή εφαρμογής (στο επόμενο σημείο 4).

4. Περιοχή εφαρμογής

Οι υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας παρέχονται στις ακόλουθες χώρες: (AND), Λευκορωσία (BLR), Βέλγιο (BEL), Βοσνία-Ερζεγοβίνη (BIH), Βουλγαρία (BGR), Δανία (DNK), Γερμανία (DEU), Εσθονία (EST), Φινλανδία (FIN), Γαλλία (FXX), Γιβραλτάρ (GIB), Ελλάδα (GRC), Ιρλανδία (IRL), Ισλανδία (ISL), Ιταλία (ITA), Κανάρια Νησιά (IC), Κροατία (HRV), Λετονία (LVA), Λιχτενστάιν (LIE), Λιθουανία (LTU), Λουξεμβούργο (LUX), Μονακό (MCO), Μαυροβούνιο (MNE), Κάτω Χώρες (NLD), Βόρεια Μακεδονία (MKD), Νορβηγία (NOR), Αυστρία (AUT), Πολωνία (POL), Πορτογαλία (PRT), Ρουμανία (ROU), Δημοκρατία του Αγίου Μαρίνου (SMR), Σουηδία (SWE), Ελβετία (CHE), Σερβία (SRB), Σλοβακία (SVK), Σλοβενία (SVN), Ισπανία (ESP), Τσεχική Δημοκρατία (CZE), Ουγγαρία (HUN), Ηνωμένο Βασίλειο (UK), Guernsey (GGY), Jersey (JEY), Νήσος του Μαν (IMN) και Κράτος του Βατικανού (VAT).

5. Διάρκεια Οδικής Βοήθειας

Η διάρκεια της Εγγύησης Κινητικότητας, αρχίζει από τη στιγμή της παράδοσης του οχήματος από τον εγγυητή ή έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη της Volkswagen στον αρχικό αγοραστή ή από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης, όποια από τις δύο συμβεί πρώτα, και ισχύει για τρία χρόνια. Ανεξάρτητα από αυτό, η διάρκεια της Εγγύησης Κινητικότητας αρχίζει όταν το όχημα παραδίδεται, ταξινομείται ή χρησιμοποιείται από Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη της Volkswagen στην περιοχή εφαρμογής όπως ορίζεται στο σημείο 4.

Η Εγγύηση Κινητικότητας συνδέεται με το όχημα. Σε περίπτωση πώλησης του οχήματος, ο εγγυητής συμφωνεί να αναλάβει ο νέος αγοραστής την Εγγύηση Κινητικότητας.

6. Υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας

6.1. Τηλεφωνική βοήθεια μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου

Το πρώτο βήμα προς την Οδική Βοήθεια, για ένα όχημα της οικογένειας ID. Volkswagen, είναι πάντα η επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Με βάση τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες εκεί, το Τηλεφωνικό Κέντρο αποφασίζει αν το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί με την Τηλεφωνική Βοήθεια ή αν πρέπει να ληφθούν άλλα μέτρα.

6.2. Οδική βοήθεια, ρυμούλκηση και ανάκτηση

Η Οδική Βοήθεια παρέχεται από το τηλεφωνικό κέντρο και, εάν είναι απαραίτητο, επιτόπου. Εάν το όχημα δεν μπορεί να αποκατασταθεί στον τόπο της ζημιάς, θα οργανωθεί και θα πληρωθεί η ρυμούλκηση προς τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη service. Βοήθεια παρέχεται επίσης σε περίπτωση δυσκολιών με τη φόρτιση της μπαταρίας κίνησης, π.χ. με το φις, την πρίζα φόρτισης, το καπάκι της θυρίδας φόρτισης, το καλώδιο ή περιφερειακά προβλήματα.

Όταν η μπαταρία κίνησης είναι άδεια, η Οδική Βοήθεια φροντίζει να φτάσει στον πλησιέστερο χρησιμοποιήσιμο σταθμό φόρτισης ή σε σταθμό φόρτισης στο χώρο εργασίας του εξουσιοδοτημένου οδηγού ή στο σπίτι του σε ακτίνα έως 50 χλμ.

Μετά την εκτίμηση του αναμενόμενου χρόνου επισκευής, το τηλεφωνικό κέντρο πρέπει να αποφασίσει, λαμβάνοντας υπόψη το ενδιαφέρον του πελάτη, αν θα περιμένει τόσο πολύ (αναμονή ολοκλήρωσης επισκευής) ή αν θα οργανώσει μια εναλλακτική μορφή μετακίνησης ή/και διαμονής.

Εάν η ανάκτηση του οχήματος είναι απαραίτητη εκ των προτέρων, αυτή θα οργανωθεί, θα πραγματοποιηθεί και θα πληρωθεί.

6.3. Τέλη αποθήκευσης

Περιλαμβάνονται τα τέλη αποθήκευσης (κόστος στάθμευσης) του οχήματος σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη ή χώρο στάθμευσης.

6.4. Εναλλακτική κινητικότητα

Σε όλα τα καλυπτόμενα συμβάντα, στα οποία δεν μπορεί να υπάρξει εγγύηση, ότι θα συνεχίσει ο οδηγός να οδηγεί το όχημά του και για τα οποία απαιτείται βοήθεια κατά τη βλάβη, θα οργανώνονται και θα πληρώνονται οι ακόλουθες υπηρεσίες, λαμβάνοντας υπόψη την ατομική κατάσταση του πελάτη:

  • Το κόστος της μετακίνησης με ταξί, υπηρεσία μεταφοράς επιβατών, δημόσια συγκοινωνία, car sharing, ride sharing, ενοικίαση ποδηλάτου κ.λπ. έως 150 ευρώ κατ' ανώτατο όριο ανά περίπτωση (οδηγός και όλοι οι επιβάτες) χωρίς ΦΠΑ.
  • Θα παρέχεται όχημα εξυπηρέτησης για τη διάρκεια των αναγκαίων επισκευών ή το πολύ τρεις εργάσιμες ημέρες συν τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.
  • Το κόστος ενός εισιτηρίου τρένου 2ης θέσης ή ενός αεροπορικού εισιτηρίου οικονομικής θέσης, εάν το ταξίδι με τρένο διαρκεί περισσότερο από έξι ώρες, συμπεριλαμβανομένων εύλογων συνδυασμών αυτών για το ταξίδι επιστροφής, στη μόνιμη διεύθυνση κατοικίας ή για τη συνέχιση του ταξιδιού προς τον αρχικό προορισμό, έως 500 € κατ' ανώτατο όριο χωρίς ΦΠΑ ανά περίπτωση (οδηγός και όλοι οι επιβάτες). Κάθε κόστος που υπερβαίνει αυτό το ποσό, πρέπει να εγκριθεί από το τηλεφωνικό μας κέντρο πριν από τη χρήση των υπηρεσιών.

Το όχημα αντικατάστασης θα αντιστοιχεί το πολύ στην κατηγορία του συγκεκριμένου οχήματος και πρέπει να το προμηθευτείτε είτε από τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service όπου πραγματοποιείται η επισκευή του εν λόγω οχήματος είτε έμμεσα από το τηλεφωνικό κέντρο. Δεν υπάρχει δικαίωμα σε ηλεκτρικό όχημα. Τυχόν πρόσθετα έξοδα του οχήματος εξυπηρέτησης, όπως καύσιμα, ηλεκτρικό ρεύμα, διόδια κ.λπ. βαρύνουν τον οδηγό.

Ο οδηγός πρέπει να πληροί τις απαιτήσεις της εταιρείας ενοικίασης οχημάτων, όσον αφορά την ηλικία, την έγκυρη άδεια οδήγησης, την εγγύηση προκαταβολή καυσίμων και την πιστωτική κάρτα.

Ο οδηγός συνάπτει τη σύμβαση ενοικίασης στο όνομά του και για δικό του λογαριασμό, για τυχόν υπηρεσίες που δεν περιλαμβάνονται. Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται είναι το ημερήσιο μίσθωμα, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης απαλλαγής από ζημιές σύγκρουσης, της προστασίας από κλοπή και της αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, απεριόριστα δωρεάν χιλιόμετρα, χρεώσεις σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, αεροδρόμια και εκτός ωραρίου λειτουργίας τη νύχτα ή τα Σαββατοκύριακα, καθώς και χειμερινά ελαστικά, εφόσον απαιτείται από το νόμο.

Οι διεθνείς ενοικιάσεις χωρίς επιστροφή (drop-off) του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου, περιορίζονται στο ανώτατο όριο των 1.250 € χωρίς ΦΠΑ.

Δεν περιλαμβάνεται ούτε η πληρωμή της Super Collision Damage Waiver (SCDW) ούτε το κόστος για αξεσουάρ όπως πλοήγηση, παιδικά καθίσματα, αλυσίδες χιονιού κ.λπ.

6.5. Κόστος διαμονής

Τα έξοδα διαμονής, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού, καταβάλλονται μέχρι του ποσού των 150 ευρώ χωρίς ΦΠΑ ανά άτομο ανά διανυκτέρευση για τρεις διανυκτερεύσεις κατ' ανώτατο όριο, εάν το καλυπτόμενο πρόσωπο βρίσκεται σε απόσταση άνω των 100 χιλιομέτρων από τον τόπο μόνιμης κατοικίας του.

7. Πρόσθετη υπηρεσία στο εξωτερικό: επιστροφή οχήματος

Επιστροφή του μη επισκευασμένου οχήματος από τον τόπο της ζημιάς στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service στον τόπο κατοικίας του οδηγού ή στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service που έχει επιλέξει ο οδηγός, εάν είναι απίθανο να επισκευαστεί το επιλέξιμο όχημα εντός τριών εργάσιμων ημερών. Η απόφαση αυτή υπό την έννοια του επαναπατρισμού του οχήματος, καθώς και η ανάληψη των σχετικών εξόδων πρέπει να εγκριθεί εκ των προτέρων από το τηλεφωνικό κέντρο.

8. Μη καλυπτόμενα γεγονότα

α) Γεγονότα που μπορούν να αποδοθούν σε εργασίες συντήρησης ή/και επισκευές που δεν πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, καθώς και σε ανταλλακτικά ή αξεσουάρ που δεν έχουν εγκριθεί από την Volkswagen AG

β) Γεγονότα σε σχέση με το γεγονός ότι ο αγοραστής δεν ακολούθησε τους κανονισμούς σχετικά με το χειρισμό του αντικειμένου αγοράς (οδηγίες χρήσης, σέρβις), συμπεριλαμβανομένης της μη εκτέλεσης της απαιτούμενης συντήρησης

γ) Γεγονότα σε σχέση με τη συμμετοχή σε αγώνες, ράλλυ και παρόμοιους διαγωνισμούς ή εκπαιδευτικές διαδρομές με το καλυπτόμενο όχημα, όπως μαθήματα σπορ οδηγών, μαθήματα drift ή εκπαίδευση οδηγών σε θέματα ασφάλειας

δ) Γεγονότα σε σχέση με πόλεμο (κινδύνους), επανάσταση, εξέγερση, απεργία, κατάσχεση, πειρατεία, θεομηνίες, τρομοκρατικές ενέργειες, εμφύλιες ταραχές, εξέγερση, περιορισμούς από κυβερνητικές αρχές ή επίσημες απαγορεύσεις

ε) Γεγονότα που σχετίζονται με την εκ προθέσεως διάπραξη ή απόπειρα διάπραξης εγκλημάτων ή αδικημάτων

στ) Γεγονότα που σχετίζονται με μέθη, κατάχρηση ναρκωτικών ή φαρμάκων

ζ) Γεγονότα που σχετίζονται με τη φθορά ή την καταστροφή αντικειμένων που μεταφέρονται στο εγκεκριμένο όχημα ή μεταφέρονται από το καλυπτόμενο πρόσωπο

η) δαπάνες για την ανάπτυξη, τον καθαρισμό και την εκκαθάριση του τόπου του ατυχήματος ή της βλάβης

θ) Γεγονότα όπως η κλοπή ή η απώλεια αντικειμένων που μεταφέρονται μέσα ή πάνω στο όχημα σε περίπτωση βλάβης, ατυχήματος ή κατά τη διάρκεια της μεταφοράς

ι) Άμεσες, έμμεσες ή επακόλουθες ζημίες, δηλαδή απώλεια κέρδους ή διαφυγόντα κέρδη, χαμένο τρένο ή πτήση ή πλοίο ή χαμένη συναυλία κ.λπ.

ια) Εθελοντικές πληρωμές (π.χ. φιλοδωρήματα)

ιβ) Αντικατάσταση αντικειμένων που κλειδώθηκαν ή έμειναν πίσω στο όχημα

ιγ) Βλάβες που προκαλούνται από ελάττωμα σε ρυμουλκούμενο που ρυμουλκείται από το εγκεκριμένο όχημα ή από όχημα που δεν έχει άδεια ρυμούλκησης

ιδ) Γεγονότα που προκαλούνται από βαριά αμέλεια, προμελέτη, απάτη ή εσκεμμένη παράβαση του δικαιούχου

ιε) Πυρκαγιά που επιδρά στο όχημα από το εξωτερικό

ιστ) Πυρηνική αντίδραση, ακτινοβολία ή ραδιενεργή μόλυνση, βακτηριολογική και χημική μόλυνση

q) Περιστατικά που προκύπτουν κατά τη χρήση από μη εξουσιοδοτημένο οδηγό ή οδηγό χωρίς έγκυρη άδεια οδήγησης

ρ) Περιστατικά που προκύπτουν από οδήγηση με εγκατάλειψη (διαφυγή οδηγού)

σ) Περιστατικά που προκύπτουν ενώ ο οδηγός του επιλέξιμου οχήματος έχει παραβιάσει κόκκινο φανάρι

τ) Γεγονότα ενώ το καλυπτόμενο όχημα έχει πινακίδα κυκλοφορίας για εξαγωγή, διαμετακόμιση, δοκιμή ή πινακίδα αντιπροσώπου

υ) Γεγονότα που συμβαίνουν σε μη δημόσιους δρόμους, όπως παραλία, δασικό μονοπάτι, βουνό (δρόμοι) και ρέμα

9. Δεσμεύσεις σε περίπτωση συμβάντος όπως βλάβη, ατύχημα, ζημιά, κλοπή κ.λπ.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ενημερώνεται αμέσως το Τηλεφωνικό Κέντρο. Εάν δεν επικοινωνήσετε άμεσα με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η υποχρέωση εκτέλεσης δεν ισχύει. Το Τηλεφωνικό Κέντρο θα οργανώσει ή θα διατάξει τα απαραίτητα μέτρα και το κόστος που προκύπτει θα καταβληθεί εντός των ορίων.

Εάν ο δικαιούχος αναγκαστεί ωστόσο να λάβει ο ίδιος μέτρα λόγω των περιστάσεων, μπορεί να υποβάλει τις πρωτότυπες αποδείξεις των αιτούμενων παροχών για έλεγχο μόνο μετά από προηγούμενη έγκριση από το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Παρακαλείστε να αποστείλετε όλα τα έγγραφα ηλεκτρονικά στη διεύθυνση claims.management@arceurope.com.

Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να ζητηθεί έκθεση δημόσιας αρχής.

10. Παράβαση καθήκοντος

Εάν οι απαιτούμενες υποχρεώσεις αναφοράς, πληροφόρησης ή συμπεριφοράς παραβιαστούν υπαίτια, οι παροχές μπορούν να μειωθούν ανάλογα, εκτός εάν το καλυπτόμενο πρόσωπο αποδείξει ότι η παράβαση της σύμβασης δεν επηρέασε την επέλευση, την έκταση ή τον προσδιορισμό της ζημίας.

11. Πρόσθετα δικαιώματα

Η παρούσα Εγγύηση Κινητικότητας δεν παρέχει καμία αξίωση πέραν των παροχών που αναφέρονται εδώ. Αξιώσεις που βασίζονται σε εκ προθέσεως ή βαριάς αμέλειας συμπεριφορά του Εγγυητή και των πληρεξουσίων και νομίμων εκπροσώπων του, καθώς και αξιώσεις που βασίζονται σε βλάβη του σώματος, της ζωής ή της υγείας παραμένουν ανεπηρέαστες.

12. Δικαίωμα υποκατάστασης

Σε περίπτωση ατυχήματος, δεν παρέχονται παροχές βάσει της παρούσας σύμβασης, εάν και στο βαθμό που ένας τρίτος (αστική ευθύνη, προαιρετική ή υποχρεωτική ασφάλιση) είναι κατ' αρχήν υπεύθυνος να καταβάλει παροχές για την ίδια ζημία. Εάν, παρά την προαναφερθείσα διάταξη, έχουν χορηγηθεί παροχές για την ίδια ζημία, αυτές θεωρούνται ως προκαταβολή και το καλυπτόμενο πρόσωπο εκχωρεί τις απαιτήσεις του κατά του τρίτου στον πάροχο υπηρεσιών στο μέτρο αυτό και εξουσιοδοτεί επίσης τον πάροχο υπηρεσιών να διεκδικήσει τις απαιτήσεις αυτές κατά του τρίτου μέσω εισπρακτικής αρχής και να τις αποδεχθεί με συμψηφισμό με τις παροχές.

13. Ορισμοί (διευκρινήσεις)

Δικαιούχος

Κάθε άτομο που δικαιούται να λάβει υπηρεσίες βοήθειας, όπως ορίζεται περαιτέρω στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.

Βλάβη

Ως βλάβη νοείται οποιαδήποτε δυσλειτουργία του επιλέξιμου οχήματος, η οποία καθιστά αδύνατη τη συνέχιση του ταξιδιού από την πλευρά του πελάτη. Περιλαμβάνονται και οι αυτοαποκαλούμενες καταστάσεις του οχήματος, π.χ. άδεια ή σχεδόν άδεια μπαταρία κίνησης.

Ατύχημα

Ως ατύχημα θεωρείται η ζημία του επιλέξιμου οχήματος που προκλήθηκε από ξαφνικό γεγονός ή από εξωτερικό βίαιο γεγονός που καθιστά αδύνατη τη συνέχιση του ταξιδιού ή δεν την επιτρέπει πλέον ο νόμος. Περιλαμβάνει ζημιές από τρωκτικά.

Κλοπή

Η κλοπή τμημάτων ή ολόκληρου του οχήματος, η οποία καθιστά αδύνατη ή απαγορευμένη τη συνέχιση του ταξιδιού, είναι ζημία που προκαλείται από απόπειρα ή τετελεσμένη κλοπή, κλοπή για χρήση ή ληστεία, αλλά όχι από υπεξαίρεση.

Βανδαλισμός

Οδική βοήθεια παρέχεται επίσης εάν το δικαιούχο όχημα έχει υποστεί σκόπιμη ζημιά ή καταστραφεί από παράλογη και μάταιη καταστροφικότητα, έτσι ώστε να μην είναι πλέον δυνατή ή να απαγορεύεται η περαιτέρω μετακίνηση.

Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης υπηρεσιών

Εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες σέρβις είναι οι εταιρείες σέρβις που έχουν οριστεί ως τέτοιες από τον επίσημο εισαγωγέα για να εκτελούν εργασίες σέρβις και συντήρησης και επισκευές σε ηλεκτρικά οχήματα της οικογένειας μοντέλων Volkswagen ID.

14. Πάροχος υπηρεσιών

Τα μέλη και οι συμβατικοί εταίροι της ARC Europe παρέχουν τις υπηρεσίες της παρούσας σύμβασης.