An owner parked his car with Volkswagen tyres – tyre knowledge

Πόσα πολλά γνωρίζετε για τα ελαστικά σας; Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τα ελαστικά του Volkswagen σας

Πόσα πολλά γνωρίζετε για τα ελαστικά σας; Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για τα ελαστικά του Volkswagen σας

Τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του με τον δρόμο. Κατά μέσο όρο σε ένα χρονικό διάστημα 3 ετών τα ελαστικά θα έχουν διανύσει 45.000 χιλιόμετρα, απόσταση μεγαλύτερη και από την περιφέρεια της γης (40.075 χλμ). Η σωστή φροντίδα και πίεση των ελαστικών αποτελούν βασικά στοιχεία για ασφαλή και οικονομική οδήγηση.

Τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας αποτελούν το μοναδικό σημείο επαφής του με τον δρόμο. Κατά μέσο όρο σε ένα χρονικό διάστημα 3 ετών τα ελαστικά θα έχουν διανύσει 45.000 χιλιόμετρα, απόσταση μεγαλύτερη και από την περιφέρεια της γης (40.075 χλμ). Η σωστή φροντίδα και πίεση των ελαστικών αποτελούν βασικά στοιχεία για ασφαλή και οικονομική οδήγηση.

Ασφάλεια, άνεση, κατανάλωση καυσίμου– όλα εξαρτώνται από τα ελαστικά σας

A Volkswagen Genuine tyre with the EU tyre label – tyre knowledge

Η ετικέτα των ελαστικών βάση των προδιαγραφών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σάς ενημερώνει με απλά σύμβολα για τις ιδιότητες του ελαστικού

  • Εξοικονόμηση καυσίμου
  • Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
  • Εξωτερικοί θόρυβοι κύλισης

Ισχύει από την 1η Νοεμβρίου του 2012 και είναι υποχρεωτικό να υπάρχει πάνω σε όλα τα νέα ελαστικά παραγωγής από 1 Ιουλίου 2012 και μετά.

Illustration of fuel efficiency – Volkswagen tyres

Εξοικονόμηση καυσίμου

Όσο χαμηλότερη αντίσταση αντιμετωπίζουν τα ελαστικά σας κατά την κύλιση, τόσο λιγότερη ενέργεια χρειάζεται το Volkswagen σας. Αποτέλεσμα η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και άρα των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα CO2.Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας/κλάσης A και κλάσης G στα 100 χλμ/ώρα είναι έως 0,7 λίτρα καυσίμου.

Καλύτερη πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα

Όσο καλύτερη η πρόσφυση των ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα, τόσο μικρότερη είναι η απαιτούμενη απόσταση πέδησης (απόσταση φρεναρίσματος). Για παράδειγμα οδηγώντας με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα τα ελαστικά κλάσης Β χρειάζονται μία επιπλέον απόσταση 3 μέτρων για την ακινητοποίηση του οχήματος, ενώ  τα ελαστικά κλάσης C απαιτούν επιπλέον απόσταση 7 μέτρων, σε σύγκριση με τα ελαστικά κλάσης Α.

Illustration of the wet grip efficiency and the corresponding braking distances – Volkswagen tyres
Illustration of the meaning of the numbers of black sound waves – Volkswagen tyres

Εξωτερικοί θόρυβοι κύλισης

Η απουσία θορύβου κατά την οδήγηση, αυξάνει την οδηγική απόλαυση. Επιπλέον 10 ντεσιμπέλ (dB) γίνονται αισθητά ως δύο φορές πιο δυνατά. Το πόσο θορυβώδες ή ήσυχο είναι ένα ελαστικό, φαίνεται από τον αριθμό των «ηχητικών κυμάτων» και κυμαίνεται από 1 (πιο ήσυχο), έως 3  πιο θορυβώδες.

225 / 45 R17 94 W

Τι σημαίνουν οι αριθμοί στα ελαστικά μου; Εκτός από το όνομα κατασκευαστή και προϊόντος πάνω στα ελαστικά αναγράφονται σημαντικές πληροφορίες, όπως το πλάτος τους, η αναλογία ύψους/πλάτους, η διάμετρο ζάντας και η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα του ελαστικού.

01
Πλάτος ελαστικού σε χιλιοστά

Μετράται από πλευρικό τοίχωμα προς πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού σας. Τα επιβατικά ελαστικά έχουν πλάτος μεταξύ 125 και 335 χιλιοστά.

Illustration of the tyre labelling: tyre width in millimetres
02
Αναλογία ύψους-πλάτους

Πόσο ψηλό είναι το ελαστικό σε σχέση με το πλάτος της διατομής του σε ποσοστό επί τοις εκατό. Όσο μικρότερος ο αριθμός, τόσο χαμηλότερο το προφίλ ελαστικού.

Illustration of the tyre labelling: height-width ratio
03
Τύπος ελαστικού

Ο σκελετός του ελαστικού αποτελείται από λεπτές ίνες νημάτων. 

  • R (Ακτινικά ελαστικά):
    Οι ίνες βρίσκονται σε δεξιά κλίση ως προς την κατεύθυνση πορείας.
  • D (Διαγώνια ελαστικά):
    Οι ίνες είναι παράλληλες ως προς την κατεύθυνση πορείας. Τα ελαστικά τύπου R και D δεν επιτρέπεται να συνδυαστούν.
  • RF (Ελαστικά Run Flat):
    Ενισχυμένα πλαϊνά για οδήγηση σε περίπτωση ανάγκης.
Illustration of the tyre labelling: tyre design type
04
Διάμετρος ζάντας σε ίντσες

Μετράται η απόσταση από την μία άκρη της ζάντας προς την άλλη με μια ευθεία γραμμή που περνάει από το κέντρο της. Συνήθως είναι 10 έως 20".

Illustration of the tyre labelling: rim diameter in inches
05
Δείκτης φορτίου (Load Index)

Ορίζει τη μέγιστη δυνατότητα φόρτισης του ελαστικού σε σχέση με τη μέγιστη ταχύτητα. Για παράδειγμα ελαστικό με δείκτη 94 σημαίνει επιτρεπόμενο φορτίο έως 670 κιλά.

Illustration of the tyre labelling: load index
06
Δείκτης ταχύτητας

Η επιτρεπόμενη μέγιστη ταχύτητα του ελαστικού πρέπει να «διαβάζεται» σε σχέση με τον δείκτη φορτίου.

Illustration of the tyre labelling: speed index
07
Ημερομηνία κατασκευής (DOT)

Τουλάχιστον στη μια πλευρά του ελαστικού βρίσκεται ο λεγόμενος αριθμός DOT. Το DOT σημαίνει "Department of Transportation" και αφορά την ημερομηνία κατασκευής του, όπως υποδηλώνονται από τους 4 τελευταίους αριθμούς. Τα πρώτα δύο ψηφία αναφέρουν την εβδομάδα παραγωγής (ημερολογιακή εβδομάδα) και τα τελευταία δύο το έτος παραγωγής.

Illustration of the tyre labelling: date of manufacture (DOT)

Το σωστό ελάχιστο βάθος πέλματος

Πώς μετράται το βάθος του πέλματος;

Το πέλμα των ελαστικών σας πρέπει να έχει αυλακώσεις με βάθος 1,6 χιλιοστά, κατ΄ελάχιστο (βάσει νομοθεσίας).Τοποθετώντας ένα ευρώ στο αυλάκι του πέλματος, βλέπετε πόσο πολύ έχουν φθαρεί τα ελαστικά σας. Η χρυσή επιφάνια του νομίσματος έχει πλάτος 4χιλιοστών.

Illustration of a Volkswagen tyre and the right minimum tread depth and how to measure it

Πόσο βαθύ πρέπει να είναι το βάθος πέλματος;

Όσο μεγαλύτερο βάθος έχουν τα ελαστικά σας, τόσο περισσότερο νερό μπορούν να αποχετεύουν και να σάς προστατεύουν από την υδρολίσθηση (aquaplaning). Ήδη με βάθος πέλματος μικρότερο από 4 χιλιοστά το ελαστικό σας έχει πολύ χαμηλότερη πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Ο λόγος: Το προφίλ δεν αποχετεύει πλέον σωστά το νερό και το ελαστικό σας χάνει την επαφή με το δρόμο. Μην διακινδυνεύετε – τοποθετήστε νέα ελαστικά, όταν το πέλμα είναι πολύ μικρό: Συνιστούμε 3 χιλιοστά σε θερινά ελαστικά και 4 χιλιοστά σε χειμερινά ελαστικά.

Χειμερινά ελαστικά σε χιονισμένο οδόστρωμα

Διαδρομή πέδησης στα 50 χλμ/ώρα μέχρι την απόσταση ακινητοποίησης.

Illustration of the braking distance at 50 km/h on a snowy surface with winter tyres with different tread depths

Στρώσεις του ελαστικού του αυτοκινήτου σας

Κάθε ελαστικό αποτελείται από την επιφάνεια κύλισης και την υποδομή του ελαστικού

Illustration of the different layers of a VW car tyre – Volkswagen tyre knowledge

Επιφάνεια κύλισης και Υποδομή ελαστικού (σκελετός)

  1. Λωρίδες κύλισης – για καλή πρόσφυση στον δρόμο και την εισαγωγή καθώς και την αποχέτευση νερού
  2. Συνεχόμενη επίδεση – επιτρέπει υψηλές ταχύτητες
  3. Στρώσεις ζωνών χαλύβδινων νημάτων – βελτιστοποιούν την οδηγική ευστάθεια και μειώνουν την αντίσταση κύλισης
  4. Ένθεμα υφασμάτινων νημάτων – διατηρεί τη μορφή του ελαστικού ακόμη και σε υψηλή εσωτερική πίεση
  5. Εσωτερική στρώση – καθιστά το ελαστικό αεροστεγές
  6. Πλευρικό τοίχωμα – προστατεύει από πλευρικές ζημιές
  7. Προφίλ πυρήνα – ευνοεί την οδηγική ευστάθεια και τη συμπεριφορά διεύθυνσης και άνεσης
  8. Χαλύβδινος πυρήνας – εξασφαλίζει σταθερή εφαρμογή της ζάντας
  9. Ενίσχυση στεφάνης – υποστηρίζει την οδηγική ευστάθεια και την ακριβή συμπεριφορά διεύθυνσης

Τελευταίες τεχνολογίες για απόδοση και ασφάλεια

Ανώτερη ποιότητα για επιδόσεις και άνεση

H ποιότητα, η οδηγική άνεση και η σχεδίαση αποτελούν βασικά κριτήρια για εμάς κατά την κατασκευή των γνήσιων τροχών Volkswagen. Παρακολουθήστε εδώ την εξέλιξή τους: από το πρώτο σχέδιο έως τον τελικό ποιοτικό έλεγχο.

Οι τροχοί Volkswagen διέρχονται από διαφορετικά στάδια μέχρι να γίνουν οι αξιόπιστοι συνοδοί σας στο δρόμο:

  • Ανάπτυξη
  • Κατασκευή
  • Διαδικασία ελέγχου
  • Συναρμολόγηση
  • Έλεγχος ποιότητας

Ρίξτε τώρα μαζί μας μια ματιά στη διαδικασία παραγωγής των τροχών μας.

Ζημιές ελαστικών

Μια ζημιά θέτει σε κίνδυνο τη δική σας ασφάλεια και την ασφάλεια άλλων – και πρέπει να επιδιορθώνεται άμεσα. Ενημερωθείτε εδώ για τα πιο συχνά είδη ζημιών ελαστικών, πιθανές αιτίες και τις συνέπειες τους.

Illustration of the tyre damage: abrasion points

Σημεία τριβής

  • Χαρακτηριστικά:
    Σημεία τριβής στο πλαϊνό τοίχωμα του ελαστικού.
  • Πιθανές αιτίες:
    Για παράδειγμα κατά την πρόσκρουση σε ένα κράσπεδο, όπου μπορεί να υποστεί ζημιά ο σκελετός.
  • Συνέπειες:
    Ο σκελετός μπορεί να σπάσει ή υγρασία να διεισδύσει στο εσωτερικό, με αποτέλεσμα τη διάβρωση του μεταλλικού πλέγματος και την πρόκληση αστάθειας όλου του ελαστικού.

Οι ζημιές στον σκελετό δεν μπορούν να αναγνωριστούν αμέσως και εξαιτίας αυτού είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες. Ένας ειδικός ελαστικών γνωρίζει τις ενδείξεις ζημιών – για αυτόν τον λόγο απευθυνθείτε οπωσδήποτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Συμβουλή: Έχουν οι ζάντες σαφή ίχνη πρόσκρουσης; Τότε μπορεί να έχει επηρεαστεί και το ελαστικό.

Ρωγμές, σπασίματα και πορώδη σημεία

  • Χαρακτηριστικά:
    Ίχνη γήρανσης όπως ρωγμές, σπασίματα ή πορώδη σημεία.
  • Πιθανές αιτίες:
    Ζημιές λόγω λανθασμένης αποθήκευσης, π.χ. λόγω επίδρασης υπεριώδους ακτινοβολίας από το φως του ήλιου ή λόγω υψηλής πίεσης νερού και δραστικών καθαριστικών κατά τον καθαρισμό.

Μην τοποθετήσετε αυτά τα ελαστικά στο αυτοκίνητό σας. Αν έχετε αμφιβολίες σχετικά με αυτό, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας. Γενικά συνιστούμε την αντικατάσταση των ελαστικών  το αργότερο μετά από έξι χρόνια (μέγιστη διάρκεια ζωής). 

Illustration of the tyre damage: cracks, ruptures and porous areas
Illustration of the tyre damage: embedded foreign objects

Ξένο σώμα που έχει εισχωρήσει

  • Χαρακτηριστικά:
    Θραύσματα, καρφιά ή μυτερές πέτρες που έχουν εισχωρήσει στην επιφάνεια κύλισης.
  • Συνέπειες:
    Συχνά μια επικίνδυνη, βαθμιαία απώλεια πίεσης, ή και υγρασία μπορεί να διεισδύσει στο εσωτερικό του ελαστικού και να προκαλέσει οξείδωση της ζώνης χαλύβδινων νημάτων με πιθανή συνέπεια την αποκόλληση του πέλματος ή της χαλύβδινης ζώνης.

Ένας ειδικός ελαστικών γνωρίζει τις ενδείξεις ζημιών – για αυτόν τον λόγο απευθυνθείτε οπωσδήποτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Μη φυσιολογική φθορά ελαστικών

Αν η εικόνα φθοράς του ελαστικού του αυτοκινήτου σας είναι ανομοιόμορφη σε όλη την επιφάνεια κύλισης, τότε πρέπει να προσέξετε: Σε ποιες περιπτώσεις ανομοιόμορφες ενδείξεις φθοράς πρέπει να ενεργήσετε, μπορείτε να το μάθετε εδώ.

Illustration of an abnormal tyre wear: emergence of sawtooth

Σχηματισμός δοντιών πριονιού

  • Χαρακτηριστικά:
    Ανομοιόμορφη φθορά των ώμων ελαστικών σε μορφή δοντιών πριονιού και θόρυβος κύλισης που δυναμώνει.
  • Πιθανές αιτίες:
    Ελαττωματικά αμορτισέρ, μετατοπισμένη γεωμετρία αξόνων, σπορ ή υπερβολικά προσεκτικός τρόπος οδήγησης.
  • Συνέπειες:
    Μειωμένη διάρκεια ζωής του ελαστικού άρα χρειάζεται πιο συχνή αλλαγή, επομένως επιπλέον κόστος.

Αν ανακαλύψτε μια μορφή δοντιών πριονιού στο ελαστικό σας, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Φθορά κυρίως στους ώμους ελαστικού

  • Χαρακτηριστικά:
    Πολύ λιγότερο φθαρμένο προφίλ στο κέντρο της επιφάνειας κύλισης σε σχέση με τους δύο ώμους.
  • Πιθανές αιτίες:
    Πολύ χαμηλή πίεση αέρα, διότι κατά την κύλιση κυρίως οι περιοχές των ώμων του ελαστικού εφάπτονται με τον δρόμο (σε ομοιόμορφη φθορά) ή, ανάλογα με το στυλ οδήγησης, γρήγορη διέλευση από στροφές με πολύ χαμηλή πίεση ελαστικού (πιο έντονη φθορά στον εξωτερικό ώμο).
  • Συνέπειες:
    Μειωμένη διάρκεια ζωής του ελαστικού, πιο συχνή αλλαγή άρα επιπλέον κόστος. Σε ακραίες περιπτώσεις ο σκελετός μπορεί να υποστεί ζημιά ή μπορεί να παρουσιαστεί ξαφνική βλάβη του ελαστικού, διότι παραμένει η ζημιά στον σκελετό, ακόμη και αν το ελαστικό κινηθεί ξανά με τη σωστή πίεση.

Ελέγχετε τακτικά την πίεση αέρα και σε περίπτωση αμφιβολιών, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Illustration of an abnormal tyre wear: wear primarily on the shoulder of the tyre
Illustration of an abnormal tyre wear: wear primarily in the centre of the contact surface

Φθορά κυρίως στο κέντρο της επιφάνειας κύλισης

  • Χαρακτηριστικά:
    Περιμετρικά ομοιόμορφη φθορά στο κέντρο της επιφάνειας κύλισης.
  • Πιθανές αιτίες:
    Υπερβολική πίεση, συνεπώς το ελαστικό εφάπτεται με το οδόστρωμα κυρίως το πιεζόμενο κέντρο του ελαστικού ή υπέρβαση της επιτρεπτής μέγιστης ταχύτητας του ελαστικού.
  • Συνέπειες:
    Συχνότερη αλλαγή ελαστικών και επακόλουθο επιπλέον κόστος.

Απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας – και ελέγχετε τακτικά τη σωστή πίεση ελαστικών. 

Απομονωμένη φθορά λόγω πέδησης ή ακινησίας

  • Χαρακτηριστικά:
    Περιμετρικά στο ελαστικό κατανεμημένη εικόνα φθοράς ή σημειακά.
  • Πιθανές αιτίες:
    Έντονη ή πλήρης πέδηση σε μπλοκαρισμένο ελαστικό (επίπεδες επιφάνειες πέδησης), κατά κανόνα μόνο σε οχήματα χωρίς ABS, ή λόγω μεγάλου διαστήματος ακινησίας του ελαστικού ή του οχήματος σε συνδυασμό με χαμηλή πίεση αέρα (επίπεδες επιφάνειες ακινησίας).

Σε περίπτωση ερωτήσεων για την περαιτέρω δυνατότητα χρήσης του ελαστικού, απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Illustration of an abnormal tyre wear: isolated wear caused by braking or inactivity
Illustration of an abnormal tyre wear: severe wear at one shoulder

Έντονη φθορά μόνο σε έναν ώμο ελαστικού

  • Χαρακτηριστικά:
    Έντονη φθορά μόνο σε έναν ώμο ελαστικού σε ένα ή σε όλα τα ελαστικά.
  • Πιθανές αιτίες:
    Λανθασμένα ρυθμισμένος ή φθαρμένος μηχανισμός τροχών και ανάρτησης, υπερφόρτωση ή μη εγκεκριμένος συνδυασμός τροχών/ελαστικών.

Σε αυτήν την περίπτωση απευθυνθείτε στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογής σας.

Χαμηλότερη κατανάλωση – μεγαλύτερη οδηγική άνεση

Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις, στα ερωτήματά σας σχετικά με το θέμα της πίεσης ελαστικών.

Πίεση ελαστικών πολύ χαμηλή ή δυσλειτουργία ένδειξης ελέγχου ελαστικών

Η πίεση πλήρωσης ελαστικού ενός τροχού μειώθηκε σημαντικά ή ένα ελαστικό έχει ζημιά στη δομή του. Οδηγήστε πιο αργά, αποφύγετε βίαιους ελιγμούς διεύθυνσης και πέδησης και ελέγξτε τα ελαστικά όσο γίνεται πιο γρήγορα. Όλα είναι εντάξει και η λυχνία ανάβει παρ' όλα αυτά; Ελέγξτε το σύστημα στο Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service Volkswagen της επιλογή σας.

Yellow VW warning lamp: tyre pressure too low or Tyre Pressure Loss Indicator faulty

Το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών

Χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη οδηγική άνεση

Η πολύ χαμηλή πίεση ελαστικών οδηγεί γρήγορα σε ζημιές ελαστικών – ο λόγος για περίπου το 40 % όλων των ατυχημάτων με τραυματισμούς.[1] Από τον Νοέμβριο του 2014 εξοπλίζουμε όλα τα μοντέλα  Volkswagen με το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.

 

[1][DIS144]

Illustration of the tyre pressure monitoring system in a VW car – direct system

Άμεσο σύστημα

Έτσι λειτουργεί:

  • Σε κάθε τροχό είναι τοποθετημένος ένας αισθητήρας πίεσης ελαστικού.
  • Αυτός μεταδίδει τις πληροφορίες σε έναν εγκέφαλο.
  • Ο υπολογιστής ταξιδιού εμφανίζει την πίεση ελαστικών.
  • Σε περίπτωση απώλειας πίεσης, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό.

Μοντέλα με άμεσο σύστημα, στο βασικό εξοπλισμό:

  • Touareg
  • Arteon

Μοντέλα με άμεσο σύστημα, προαιρετικά:

  • Tiguan
  • Passat
  • Touran NF

Έμμεσο σύστημα

Έτσι λειτουργεί:

  • Αυτό το σύστημα δεν μετράει την πίεση, αλλά τον αριθμό στροφών των τροχών.
  • Ανάλογα με την πίεση ελαστικού κάθε τροχός σε μια περιστροφή διανύει μια ορισμένη απόσταση.
  • Από αυτήν προκύπτει ο αριθμός στροφών του τροχού.
  • Το σύστημα υπολογίζει από τον αριθμό στροφών την πίεση.
  • Αν αυξηθεί ο αριθμός στροφών, η πίεση μειώνεται και το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό.

Μοντέλα με έμμεσο σύστημα:

  • up!
  • Polo
  • Golf
  • T-Cross
  • T-Roc
  • Touran
  • Tiguan
  • Passat
  • Sharan
Illustration of the tyre pressure monitoring system in a VW car – indirect system

Διασφαλίστε τη μέγιστη διάρκεια ζωή των ελαστικών σας

Η μέγιστη διάρκεια ζωής των ελαστικών είναι έξι χρόνια – υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν ζημιά και το πέλμα τους δεν έχει φθαρεί νωρίτερα. Πληροφορίες για την ηλικία σάς δίνει ο αριθμός DOT πάνω στο ελαστικό σας. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για μεγάλη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας.

Illustration of the inside of an AirStop® tyre with sealing technology, that protects the tyre from pressure loss in case of damage

AirStop®

Λιγότερες βλάβες ελαστικών, μεγαλύτερη κινητικότητα. Eλαστικά τεχνολογίας Seal (αυτοσφραγιζόμενα ελαστικά).

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there