Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με την Volkswagen AG ως αρμόδιο πάροχο του περιεχομένου και των προσφορών που αναφέρονται παρακάτω σε αυτόν τον ιστότοπο.
Στοιχεία έκδοσης
Customer Interaction Center (CIC)
Το Customer Interaction Center (CIC) είναι υπεύθυνο για τον τομέα "Βοήθεια για τις εφαρμογές και τις ψηφιακές υπηρεσίες". Στο CIC έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το CIC για τυχόν απορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες ή τις εφαρμογές μας.
Εάν το όχημά σας υποστηρίζει την τεχνολογία Car2X, μετά την ενεργοποίηση θα είναι σε θέση να ανταλλάσσει σημαντικές πληροφορίες για την κατάσταση της κυκλοφορίας, π.χ. ατυχήματα ή μποτιλιαρίσματα, με άλλους χρήστες του δρόμου ή υποδομές κυκλοφορίας, εφόσον υποστηρίζουν την τεχνολογία Car2X.
Συλλογή δεδομένων για την ανάπτυξη της αυτοματοποιημένης οδήγησης
Για την έρευνα, την ανάπτυξη και τη διασφάλιση αυτόματων λειτουργιών οδήγησης, απαιτείται μια σημαντική βάση δεδομένων από κατά το δυνατό πολύπλευρα σενάρια κυκλοφορίας βασισμένα σε πραγματικές διαδρομές. Εάν το όχημά σας υποστηρίζει τη λειτουργία, η αποστολή δεδομένων μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί απευθείας με τον χειρισμό του συρόμενου ρυθμιστή «Ανάπτυξη αυτοματοποιημένης οδήγησης» στις ρυθμίσεις προσωπικού απορρήτου.
Με την εφαρμογή ιστοσελίδων We Charge Feature μπορείτε να χρησιμοποιείτε δωρεάν διάφορες βασιζόμενες στο web λειτουργίες και υπηρεσίες γύρω από τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Περιλαμβάνει κυρίως την αναζήτηση και εύρεση δημόσιων σημείων φόρτισης και έναν σχεδιαστή διαδρομής για επιλεγμένα οχήματα, ο οποίος λαμβάνει υπόψη δημόσια σημεία φόρτισης κατά μήκος της διαδρομής.
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη χρήση του Customer Interaction Center (CIC)
A. Υπεύθυνος επεξεργασίας
Ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (CIC) Το γραφείο που είναι υπεύθυνο για το CIC και ο υπεύθυνος επεξεργασίας για την επεξεργασία των δεδομένων που περιγράφονται στο παρόν είναι η Volkswagen AG, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg, Germany, vw@volkswagen.de, εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο του Πρωτοδικείου του Braunschweig με αριθμό HRB 100484 (στο εξής «Volkswagen AG»). Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τον τρόπο συλλογής, επεξεργασίας και χρήσης των δεδομένων σας σε συνδυασμό με την υπηρεσία του CIC.
B. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από ιδιωτικούς πελάτες κατά τη χρήση του CIC
I. Επεξεργασία σε Περίπτωση Χρήσης του Ιστοτόπου «Βοήθεια για Εφαρμογές και ψηφιακές υπηρεσίες»
Όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, επεξεργαζόμαστε τα παρακάτω αρχεία καταγραφής από εσάς, πράγμα το οποίο δεν μας επιτρέπει να σας αναγνωρίζουμε: Μια cookie ID που δεν επιτρέπει καμία παρέμβαση στη διεύθυνση IP σας, το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε, το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε και την ανάλυση οθόνης που ορίζετε, την ημερομηνία και ώρα της επίσκεψής σας, τις σελίδες που επισκεφθήκατε στον ιστότοπό μας και τον ιστότοπο από τον οποίο μας επισκέπτεστε, καθώς και τη διεύθυνση IP της συσκευής που χρησιμοποιήσατε για την πρόσβαση στον ιστότοπο. Τα εν λόγω δεδομένα υπόκεινται σε επεξεργασία δυνάμει του Άρθρου 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) του ΓΚΠΔ λόγω του εννόμου συμφέροντός μας στη δυνατότητα ορθής παρουσίασης του ιστοτόπου μας σε εσάς. Τα δεδομένα θα διαγράφονται μετά από 30 ημέρες.
Για την παροχή εξυπηρετητή του ιστοτόπου μας υποστηρίζει η Amazon Web Services, Inc. ("AWS") 410 Terry Ave. North, Seattle, WA 98109, USA ως εκτελών την επεξεργασία. Στην AWS τα δεδομένα κρυπτογραφούνται σύμφωνα με συμφωνίες που συνάπτονται με εμάς και υφίστανται επεξεργασία αποκλειστικά σε διακομιστές δεδομένων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Καθώς η AWS έχει έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόσβαση (ανάγνωσης) σε δεδομένα από τις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι δυνατό να αποκλειστεί. Για τη διασφάλιση επαρκούς προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας συνήφθη αντίστοιχα σχετική τυποποιημένη σύμβαση ΕΕ για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε τις τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ από τη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Η Volkswagen AG χρησιμοποιεί, επίσης, διάφορα cookies στον ιστότοπο. Τα cookies είναι μικρά αρχεία με πληροφορίες ρυθμίσεων παραμέτρων που αποθηκεύονται στην τελική σας συσκευή. Τα cookies μπορούν να χωριστούν βασικά σε τρεις κατηγορίες. Υπάρχουν cookies που είναι σημαντικά για τη λειτουργικότητα του ιστοτόπου (τα λεγόμενα λειτουργικά cookies), cookies που αυξάνουν την άνεση κατά την επίσκεψη ενός ιστοτόπου και, για παράδειγμα, αποθηκεύουν τις ρυθμίσεις γλώσσας (τα λεγόμενα cookies άνεσης) και cookies που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ψευδωνυμοποιημένου προφίλ χρήστη (τα λεγόμενα cookies ανίχνευσης). Η Volkswagen AG χρησιμοποιεί μόνο λειτουργικά cookies στις σελίδες του CIC. Η επεξεργασία των λειτουργικών cookies είναι απαραίτητη προκειμένου να αποκτήσετε τη δυνατότητα χρήσης του ιστοτόπου (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ).
II. Επεξεργασία Αιτημάτων και Εξυπηρέτηση Πελατών, Αυτοεξυπηρέτηση
1. Επεξεργασία Δεδομένων αναφορικά με την Επεξεργασία Αιτημάτων και την Εξυπηρέτηση Πελατών
Έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνείτε με το CIC με αιτήματα που αφορούν τις ψηφιακές μας υπηρεσίες και εφαρμογές ή τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας (π.χ. μέσω ταχυδρομείου, email, φόρμα επικοινωνίας ή τηλέφωνο). Σε αυτό το πλαίσιο, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που απαιτούνται για τη διαχείριση του αιτήματός σας και για σκοπούς Εξυπηρέτησης Πελατών (όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση, τηλεφωνικός αριθμός, χώρα και γλώσσα). Είναι δυνατό, επίσης, να επεξεργαζόμαστε επιπλέον δεδομένα για τη διαχείριση ατομικών αιτημάτων, όπως στοιχεία σύμβασης (τους αριθμούς σύμβασης και πελάτη σας, χορηγηθείσα συναίνεση), δεδομένα συναλλαγών (δεδομένα παραγγελίας και τιμολογίου), δεδομένα οχήματος (αριθμός αναγνώρισης αυτοκινήτου, αρχική εγγραφή, πληροφορίες εξοπλισμού), δεδομένα χρήσης οχήματος (απόσταση σε μίλια, βιβλίο συμβάντων, επίπεδα πλήρωσης υγρών), δεδομένα σέρβις (π.χ. ημερομηνία μεταβίβασης οχήματος/απόκτησης, αυτοκίνητο αντικατάστασης), δεδομένα εξοπλισμού (τύπος συσκευής, κατασκευαστής συσκευής, σειριακός αριθμός συσκευής), δεδομένα λογισμικού (π.χ. μόνιμο πρόγραμμα λογισμικού, λειτουργικό σύστημα, έκδοση εφαρμογής), δεδομένα χρήσης πληροφορικής (εγγραφή σε υπηρεσίες, χρήση λειτουργιών) ή δεδομένα πληρωμών (τραπεζικά στοιχεία). Αν επικοινωνείτε μαζί μας επανειλημμένως, επεξεργαζόμαστε επίσης υπάρχουσες πληροφορίες σχετικά με προηγούμενους προβληματισμούς σας. Αν έχετε Volkswagen ID, επεξεργαζόμαστε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αποθηκεύονται στον λογαριασμό χρήστη Volkswagen και συνδεδεμένες υπηρεσίες για σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, όπως πληροφορίες λογαριασμού (π.χ. προτιμώμενος συνεργάτης), δεδομένα συναλλαγών (π.χ. διαδικασίες χρέωσης), συμβατικά δεδομένα (π.χ. επιβεβαιωμένοι γενικοί όροι και προϋποθέσεις), δεδομένα χρήσης πληροφορικής (π.χ. τελευταία σύνδεση με τις υπηρεσίες, χρήση λειτουργιών) (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ). Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό στην πολιτική προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της αντίστοιχης υπηρεσίας. Μπορείτε να βρείτε επισκόπηση των υπηρεσιών για τις οποίες πραγματοποιήσατε εγγραφή με την Volkswagen ID σας στην Πύλη της Volkswagen ID σας.
Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα από τα αιτήματα για ραντεβού Service προς τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service σας (π.χ. τον αριθμό αναγνώρισης αυτοκινήτου, την κατηγορία ανάγκης Service, την ημερομηνία αποστολής του αιτήματος ραντεβού, τον επιλεγμένο από εσάς Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service και τις πληροφορίες για το ραντεβού Service που συμφωνείται) με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και των επιχειρηματικών διαδικασιών, τη λειτουργικότητα των αιτημάτων για ραντεβού με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service για τους πελάτες, τη βελτιστοποίηση του οφέλους για τους πελάτες και την αντιμετώπιση σφαλμάτων προϊόντων. Επιπροσθέτως, ο εκάστοτε Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service μάς μεταβιβάζει τα ακόλουθα δεδομένα: αριθμός αναγνώρισης αυτοκινήτου, χρονική στιγμή του αιτήματος για ραντεβού Service (παραλαβή του αιτήματος για ραντεβού), χρονική στιγμή επικοινωνίας και χρονική στιγμή ολοκλήρωσης επεξεργασίας του φακέλου δεδομένων πελάτη. Αναλύουμε τα δεδομένα που μας έχετε ήδη δώσει, με σκοπό τη βελτίωση των προϊόντων και τη διασφάλιση ποιότητας των αιτημάτων για ραντεβού Service προς τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service σας, καθώς και για την αποφυγή διακοπών ή καθυστερήσεων στη ροή των διαδικασιών για την επεξεργασία των αιτημάτων. Στο πλαίσιο αυτό ελέγχουμε π.χ. εάν υπάρχουν σφάλματα στη διαβίβαση δεδομένων στον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service (π.χ. ατελή δεδομένα ή καθυστερήσεις αποστολής δεδομένων), για την έγκαιρη αναγνώριση και διόρθωσή τους. Με τον τρόπο αυτό, μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας τα επιθυμητά ραντεβού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών.
Επιπλέον, τα αναφερόμενα δεδομένα προωθούνται στον αρμόδιο εισαγωγέα για την εκάστοτε χώρα, για τον έλεγχο και τη βελτίωση των διαδικασιών, π.χ. μέσω ποιοτικών ελέγχων. Αυτή η επεξεργασία δεδομένων πραγματοποιείται με βάση το προαναφερθέν συμφέρον μας σχετικά με την αύξηση της ικανοποίησης πελατών σε σχέση με τις υπηρεσίες μας και την έγκαιρη προσφορά ραντεβού από τους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service μας προς τους πελάτες μας. (άρθρο 6 παρ. 1 στοιχείο στ ΓΚΠΔ). Τα αναφερόμενα δεδομένα διαγράφονται μετά από πέντε έτη. Για λόγους υποστήριξης, χρησιμοποιούμε ως εκτελούντες την επεξεργασία την CARIAD SE και την Amazon Web Services GmbH.
Επίσης, επεξεργαζόμαστε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα από αιτήματα που παρέχονται από τρίτους – ιδίως από την εταιρεία διεθνών πωλήσεων που είναι υπεύθυνη για τη χώρα σας (εισαγωγέας), από την αντιπροσωπεία της Volkswagen και θυγατρικές της Volkswagen AG (π.χ. Volkswagen Group Charging GmbH) – εφόσον απευθύνετε αιτήματα απευθείας στους εν λόγω τρίτους ή το αίτημα σας σχετίζεται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και το εν λόγω αίτημα είναι δυνατό να υπόκειται σε επεξεργασία μόνο από εμάς (πληροφορίες για την προστασία δεδομένων σχετικά με τους εν λόγω τρίτους μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του αντίστοιχου τρίτου).
Αν λάβουμε αίτημα από εσάς, το οποίο δεν εντάσσεται στην αρμοδιότητα της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά εντάσσεται στην αρμοδιότητα τρίτου, ή το οποίο δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε χωρίς βοήθεια από τον εν λόγω τρίτο, θα πρέπει να προωθήσουμε το αίτημά σας στον αντίστοιχο τρίτο που αναφέρεται ανωτέρω σε κρυπτογραφημένη μορφή, αν αυτό είναι απαραίτητο για τους σκοπούς επεξεργασίας του αιτήματός σας και παροχής Εξυπηρέτησης Πελατών και όταν αυτό οδηγεί σε ταχύτερη και πιο φιλική προς τον πελάτη επεξεργασία για το δικό σας και το δικό μας έννομο συμφέρον (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ). Αν ο εν λόγω τρίτος έχει έδρα εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου ή/και δεν είναι δυνατό να αποκλειστεί η πρόσβαση (ανάγνωσης) σε δεδομένα από τρίτες χώρες, θα πρέπει να συναφθεί σχετική τυποποιημένη σύμβαση ΕΕ για την προστασία δεδομένων για τη διασφάλιση επαρκούς προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε τις τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ από τη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Όταν χρησιμοποιείτε το CIC, επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας μόνο στον βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο για την επεξεργασία του αιτήματός σας και για σκοπούς Εξυπηρέτησης Πελατών (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ) και εκτός αν άλλως ορίζεται για ατομικές λειτουργίες ή υπηρεσίες στην παρούσα Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Σε αυτό το πλαίσιο, αποθηκεύουμε τα δεδομένα σας μόνο για όσο χρόνο είναι απαραίτητο για τους αντίστοιχους αναφερόμενους σκοπούς για τους οποίους επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας. Το σχετικό χρονικό διάστημα διατήρησης μπορεί να κυμαίνεται από τρεις μήνες (π.χ. για απλά αιτήματα ή παράπονα) ή πέντε έτη (π.χ. για αξιώσεις που υποδεικνύουν διαφορά) έως και 10 έτη (π.χ. για αξιώσεις αποζημίωσης σε συνδυασμό με «πιστοποιητικά σειράς παραγωγής»).Αν τα δεδομένα σας απαιτούνται και υπόκεινται σε επεξεργασία για διάφορους σκοπούς, μόλις ο τελευταίος συγκεκριμένος σκοπός εκπληρωθεί, τα δεδομένα σας διαγράφονται αυτόματα ή αποθηκεύονται σε ανωνυμοποιημένη μορφή για να αποφευχθεί η απευθείας σύνδεση των δεδομένων με εσάς.
Remote Support (Απομακρυσμένη υποστήριξη) με λειτουργίες AR (Augmented Reality - Επαυξημένη πραγματικότητα)
Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του ζητήματός σας έχετε τη δυνατότητα να σας προσφέρει ο αντιπρόσωπός μας τη χρήση απομακρυσμένης υποστήριξης με λειτουργίες AR (Augmented Reality - Επαυξημένη πραγματικότητα) με την εφαρμογή TeamViewer-Pilot, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από το App Store του εκάστοτε παρόχου λειτουργικού συστήματος της συσκευής σας. Εφόσον το επιθυμείτε και έχετε εγκαταστήσει στη συσκευή σας το TeamViewer Pilot, μπορείτε να ξεκινήσετε την εφαρμογή και είτε οι νόμιμοι αντιπρόσωποί μας θα σας γνωστοποιήσουν το δεκαψήφιο ID από την εφαρμογή είτε οι αντιπρόσωποί μας θα σας στείλουν μέσω email ή SMS έναν υπερσύνδεσμο. Στη σύνδεση λαμβάνετε μια κλήση από τους αντιπροσώπους μας και μόλις αποδεχτείτε την εν λόγω κλήση ξεκινά μια κρυπτογραφημένη ζωντανή μετάδοση με την κάμερα της συσκευής σας με την οποία ο αντιπρόσωπός μας, με βάση τη συγκατάθεσή σας, μπορεί να βλέπει την εικόνα της κάμερας της συσκευής σας και με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει καλύτερα κατά την επεξεργασία του ζητήματός σας (π.χ. αν θέλετε να προβείτε σε συγκεκριμένη ρύθμιση στην οθόνη του οχήματός σας, ο αντιπρόσωπός μας μπορεί εδώ να σας υποστηρίξει πιο άμεσα). Εφόσον είναι χρήσιμο για την επεξεργασία του ζητήματός σας και εσείς συναινείτε σε αυτό, ο αντιπρόσωπός μας μπορεί να προβεί σε καταγραφή της ζωντανής μετάδοσης ή να χρησιμοποιήσει άλλες λειτουργίες (π.χ. θέση και ένδειξη για την καλύτερη κατανόηση των σταθερών δεικτών 360°, ανταλλαγή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και άδεια για περιορισμένη θεώρηση στο Frontend του αντιπροσώπου ή ενεργοποίηση αναγνώρισης κειμένου).
Η εισερχόμενη και εξερχόμενη σύνδεση της ζωντανής μετάδοσης θα εγγράφεται για την επεξεργασία του ζητήματός σας καθώς και για τεχνικούς σκοπούς ανάλυσης και υποστήριξης (μεταξύ άλλων βάσει δεδομένων χρήσης IT, π.χ. από χρονοσφραγίδες της σύνδεσης, χρησιμοποιηθείσες εκδόσεις των εφαρμογών και κ.λπ.) Εφόσον ο αντιπρόσωπος είναι σε θέση να δει στο πλαίσιο της ζωντανής μετάδοσης δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα από εσάς ή τρίτο, αυτά δεν θα υπαχθούν σε επεξεργασία.
Ο αντιπρόσωπός μας δύναται να δει τη ζωντανή μετάδοση αν μας έχετε παράσχει τη συγκατάθεσή σας γι’ αυτό (βλ. Άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. α) ΓΚΠΔ) και επίσης να βλέπει μόνο για όσο χρόνο εσείς έχετε ανοιχτή την εφαρμογή TeamViewer-Pilot σε πρώτο πλάνο. Έχετε τη δυνατότητα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή ή να σταματήσετε τη ζωντανή μετάδοση στη γραμμή εργαλείων της εφαρμογής ανά πάσα στιγμή.
Τα δεδομένα συνεδριάσεων του Team Viewer αποθηκεύονται μόνο τοπικά και προσωρινά και διαγράφονται το αργότερο μετά από 48 ώρες.
Η εφαρμογή TeamViewer Pilot μας παρέχεται από την TeamViewer AG με έδρα στη Γερμανία ως εκτελούντα την επεξεργασία. Η TeamViewer AG επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα αποκλειστικά κατόπιν εντολής και υπό τις οδηγίες μας στο πλαίσιο συμφωνίας για την εκτέλεση επεξεργασίας.
2. Επεξεργασία Δεδομένων αναφορικά με την Αυτοεξυπηρέτηση
Αν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας, έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε την Αυτοεξυπηρέτησή μας. Η Αυτοεξυπηρέτησή μας απαντά στις συχνές ερωτήσεις σας (FAQs) απευθείας προτείνοντας σχετική απάντηση στο ερώτημα που εισάγετε στο πεδίο εισαγωγής. Δεν χρειάζεται να εισάγετε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στο πεδίο εισαγωγής της Αυτοεξυπηρέτησής μας και έχετε τη δυνατότητα να κάνετε την ερώτησή σας ανώνυμα. Αν εισάγετε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα στο πεδίο εισαγωγής της Αυτοεξυπηρέτησής μας, διαγράφουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα το συντομότερο δυνατό – με εξαίρεση το όνομά σας, καθώς και το όνομα της πόλης και της οδού, που δεν έχουμε τη δυνατότητα να το πράξουμε για τεχνικούς λόγους – πριν απαντήσουμε στο ερώτημά σας. Για να το κάνουμε αυτό, σαρώνουμε τις καταχωρίσεις σας αυτόματα και αποκρύπτουμε συστηματικά ακολουθίες αριθμών, όπως ταχυδρομικούς κώδικες, αριθμούς κατοικίας και αριθμούς αναγνώρισης αυτοκινήτου, ούτως ώστε να μπορούμε να διακρίνουμε μόνο μια κωμόπολη ή πόλη, μια οδό ή μια σειρά οχήματος και το μοντέλο ή το χρονικό μοντέλο. Τότε δεν είμαστε πια σε θέση να ανάγουμε τα στοιχεία σε εσάς ως πρόσωπο. Για σκοπούς διασφάλισης ποιότητας της Αυτοεξυπηρέτησης, αποθηκεύουμε μία γενική ID συνόδου για κάθε αίτημα από κάθε χρήστη. Ωστόσο, δεν είμαστε σε θέση να την ανάγουμε σε εσάς ως πρόσωπο. Η εν λόγω επεξεργασία δεδομένων βασίζεται στο έννομο συμφέρον μας (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ) για την παροχή της καλύτερης δυνατής υπηρεσίας σε εσάς και την απάντηση στις συχνές ερωτήσεις (FAQs) όπως απαιτείται. Διαγράφουμε όλες τις καταχωρίσεις από το πεδίο εισαγωγής της Αυτοεξυπηρέτησής μας μετά από 100 ημέρες ή σύμφωνα με τις νόμιμες προϋποθέσεις, για παράδειγμα, από τη στιγμή που ο σκοπός για τον οποίο συλλέχθηκαν καθίσταται άκυρος και εφόσον η διαγραφή δεν αντίκειται σε άλλη υποχρέωση διατήρησης.
3. Πληροφορίες για τους Εκτελούντες την Επεξεργασία
Χρησιμοποιούμε παρόχους υπηρεσιών για την παροχή του CIC και ατομικών λειτουργιών. Σε περίπτωση που οι πάροχοι υπηρεσιών επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκ μέρους μας, έχουμε συνάψει μια σύμβαση επεξεργασίας δεδομένων και συμφωνήσει τις κατάλληλες εγγυήσεις για τη διαφύλαξη της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα με τους εν λόγω παρόχους υπηρεσιών. Επιλέγουμε τους παρόχους υπηρεσιών μας με προσοχή. Επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα αποκλειστικά για τους σκοπούς εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους και δεσμεύονται συμβατικά από τις οδηγίες μας, έχουν στη διάθεσή τους τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και επιβλέπονται τακτικά από εμάς.
Μας παρέχεται βοήθεια κατά την επεξεργασία των αιτημάτων σας, την παροχή Εξυπηρέτησης Πελατών και τη διαφήμιση από την Teleperformance Group Europe, Middle-East and Africa SAS (Γαλλία) και την Salesforce.com EMEA Limited (Ηνωμένο Βασίλειο) ως εκτελούντες την επεξεργασία με ένα υπολογιστικό νέφος που λειτουργεί εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καθώς η Salesforce έχει έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόσβαση (ανάγνωσης) σε δεδομένα από τις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι δυνατό να αποκλειστεί. Για τη διασφάλιση επαρκούς προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας συνήφθη αντίστοιχα σχετική τυποποιημένη σύμβαση ΕΕ για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε τις τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ από τη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Τα δεδομένα που φιλοξενούνται στην Ευρώπη προστατεύονται, επίσης, μέσω της σύναψης Δεσμευτικών Εταιρικών Κανόνων (Binding Corporate Rules) (επαρκής εγγύηση για την επεξεργασία δεδομένων σε μη Ευρωπαϊκές χώρες).
Εκτός αυτού η Volkswagen AG διορίζει για τη διασφάλιση της επιχείρησης και για την ανάπτυξή την Cariad SE, την Adastra GmbH και την Deloitte Consulting GmbH, όλες με έδρα στην Γερμανία, ως εκτελούντες την επεξεργασία.
Κατά την επεξεργασία των αιτημάτων σας και για σκοπούς Εξυπηρέτησης Πελατών και κατά την ανάλυση των δεδομένων σας για σκοπούς διασφάλισης ποιότητας και βελτίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών και των προϊόντων και υπηρεσιών μας, μας βοηθά η Amazon Web Services EMEA SARL (Ιρλανδία) ως εκτελών την επεξεργασία με ένα υπολογιστικό νέφος που λειτουργεί εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καταγραφές για σκοπούς βελτίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών απομαγνητοφωνούνται με τη χρήση του λογισμικού απομαγνητοφώνησης «Amazon Transcribe». Καθώς η AWS έχει έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόσβαση (ανάγνωσης) σε δεδομένα από τις Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι δυνατό να αποκλειστεί. Για τη διασφάλιση επαρκούς προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας συνήφθη αντίστοιχα σχετική τυποποιημένη σύμβαση ΕΕ για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε τις τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ από τη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Η Inbenta Holdings INC. μας βοηθά στην παροχή της Αυτοεξυπηρέτησής μας. Sucursal en España, C/ Arago 222, 08011 Barcelona (Ισπανία).
III. Χρήση με/χωρίς Λογαριασμό χρήστη Volkswagen και προετοιμασία εγγραφής λογαριασμού
Αν επικοινωνήσετε μαζί μας με αιτήματα αναφορικά με τις ψηφιακές μας υπηρεσίες ή εφαρμογές, ελέγχουμε, επίσης, αν έχετε ήδη λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID, συνεπώς, θα σας ζητήσουμε τη διεύθυνση email σας και θα ελέγξουμε αν έχετε ήδη Volkswagen ID (με τη χρήση της Volkswagen ID μπορείτε να συνδεθείτε σε πολυάριθμες διαδικτυακές υπηρεσίες (π.χ. ιστοτόπους ή εφαρμογές) από τη Volkswagen AG και τρίτες χώρες). Λειτουργεί ως λογαριασμός κεντρικού χρήστη που μπορείτε να χρησιμοποιείτε για την κεντρική διαχείριση των δεδομένων σας. Η επεξεργασία δεδομένων που απαιτείται για τη Volkswagen ID διεξάγεται για σκοπούς εκπλήρωσης της σύμβασης (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ). Για την εγγραφή απαιτείται η διεύθυνση email σας και ένας κωδικός που επιλέγετε εσείς οι ίδιοι. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην ολοκληρωμένη Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη Volkswagen ID. Μπορείτε να δείτε την εν λόγω πολιτική στο https://vwid.vwgroup.io/data-privacy).
Αν επικοινωνήσετε μαζί μας και δεν έχετε ακόμη λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID, μπορείτε να ζητήσετε από τους αντιπροσώπους μας να ετοιμάσουν την εγγραφή σας για Volkswagen ID κατά τη συζήτηση. Με τη συναίνεσή σας (βλ. Άρ. VI) θα καταγράψουμε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς και θα επεξεργαστούμε το όνομά σας, τη διεύθυνση email σας, τη διεύθυνση, τον τηλεφωνικό αριθμό, τη χώρα και γλώσσα για να ετοιμάσουμε την εγγραφή και να σας στείλουμε ένα email με πρόσκληση εγγραφής σε Volkswagen ID. Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι μόνο εσείς έχετε δυνατότητα πρόσβασης στα δεδομένα πελάτη σας και να ετοιμάσουμε την εγγραφή σας, πρέπει να επιλέξετε έναν τετραψήφιο κωδικό πρόσκλησης της επιλογής σας και να τον γνωστοποιήσετε στον αντιπρόσωπο. Πρέπει να εισάγετε τον κωδικό για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής της Volkswagen ID σας εντός 30 ημερών. Μόνο όταν έχετε εισάγει ορθά τον κωδικό πρόσκλησής σας, τα δεδομένα πελάτη σας που έχουν καταγραφεί προηγουμένως θα μεταφερθούν στην Volkswagen ID σας. Με αυτό τον τρόπο αποκλείεται η πιθανότητα να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα πελάτη σας μη εξουσιοδοτημένοι τρίτοι, ακόμη και αν η πρόσκληση πάει σε λάθος διεύθυνση. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα πελάτη σας για να ετοιμάσουμε την εγγραφή σας για την Volkswagen ID (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο β) ΓΚΠΔ) και διαγράφουμε την καταγραφή της τηλεφωνικής παραγγελίας σας μετά από 60 ημέρες και τα δεδομένα πελάτη σας που καταγράφηκαν προηγουμένως μετά από 30 ημέρες.
IV. Προετοιμασία για απόκτηση συναίνεσης για τη λήψη διαφημίσεων, διαφημιστικών προσεγγίσεων, ερευνών ικανοποίησης
Αν έχετε Volkswagen ID, ο αντιπρόσωπός μας θα ελέγξει ως τμήμα της Εξυπηρέτησης Πελατών αν μας είχατε δώσει προηγουμένως τη συναίνεσή σας για τη λήψη διαφημίσεων με τη χρήση της διεύθυνσης email σας που έχετε αποθηκεύσει στην Volkswagen ID. Αν δεν μας έχετε δώσει ακόμη τη συναίνεσή σας για τη λήψη διαφημίσεων, μπορείτε να το πράξετε κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης. Με τη συναίνεσή σας (βλ. Άρ. VI) καταγράφουμε την επιθυμία σας να συναινέσετε μέσω τηλεφώνου και σας στέλνουμε ένα email με πρόσκληση συναίνεσης για τη λήψη απευθείας διαφημίσεων. Μπορείτε να δώσετε τη συναίνεσή σας για να λαμβάνετε διαφημίσεις προσαρμοσμένες σε εσάς προσωπικά κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο στο email με την πρόσκληση εντός 30 ημερών (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ). Θα διαγράψουμε την καταγραφή της επιθυμίας σας να συναινέσετε μετά τη λήψη της συναίνεσής σας μέσω email. Αν δεν μας δώσετε τη συναίνεσή σας, θα διαγράψουμε την επιθυμία σας για συναίνεση μετά από 60 ημέρες το αργότερο.
Αν μας έχετε ήδη δώσει τη συναίνεσή σας για λήψη απευθείας διαφημίσεων (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ), ο αντιπρόσωπός μας ενδέχεται να σας προσεγγίσει και να σας ενημερώσει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Για τη βελτίωση της προσέγγισης και των συμβουλών των αντιπροσώπων μας, επεξεργαζόμαστε δεδομένα από τον λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID σας και σχετικές υπηρεσίες, καθώς και αποτελέσματα τμηματοποίησης. Αν ενδιαφέρεστε για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, το ενδιαφέρον σας καταγράφεται και υφίσταται επεξεργασία προκειμένου να σας αποστείλουμε στη συνέχεια διαφημίσεις προσαρμοσμένες σε εσάς προσωπικά. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την προστασία δεδομένων σε αυτό το πλαίσιο συναίνεσης στη λήψη διαφημίσεων και διαφημιστικών προσεγγίσεων στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Volkswagen ID στο:https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Αν μας έχετε ήδη δώσει τη συναίνεσή σας για τη λήψη απευθείας διαφημίσεων (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ), μόλις επεξεργαστούμε το αίτημά σας, θα σας αποστείλουμε αυτόματα ένα email με έναν σύνδεσμο για έρευνα ικανοποίησης, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προκειμένου να μας πείτε αν είστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο με τον οποίο διαχειριστήκαμε το αίτημά σας. Αν λάβετε μέρος σε έρευνα ικανοποίησης, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικές τεχνολογίες και να επεξεργαστούμε δεδομένα που έχουν καταγραφεί και απαιτούνται ουσιαστικά (διεύθυνση IP, λειτουργικό σύστημα, τύπος προγράμματος περιήγησης, ημερομηνία και ώρα επίσκεψης) και, ανάλογα με τον τύπο της έρευνας, cookies ή/και προσωποποιημένους συνδέσμους (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ). Η χρήση προσωποποιημένων συνδέσμων σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στην εξέλιξή σας αν έχετε διακόψει τη συμμετοχή σας σε μια έρευνα ικανοποίησης και επιτρέπει σε εμάς να εμποδίσουμε την εκ μέρους σας συμπλήρωση της έρευνας πολλές φορές και να συνδέουμε σχετικά δεδομένα (π.χ. χώρα, ηλικία, τύπος προϊόντος, τύπος θέματος) με δεδομένα που συλλέγονται στην έρευνα (γι’ αυτό υπολογίζουμε ανώνυμα τμηματικές μετρήσεις και στατιστικές που δεν μπορούν να αναχθούν σε εσάς ως πρόσωπο, προκειμένου να γίνει αξιολόγηση της ποιότητας της Εξυπηρέτησης Πελατών). Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τον τύπο της έρευνας ικανοποίησης και πληροφορίες για την προστασία δεδομένων και την επεξεργασία cookies στο κάτω μέρος του ιστοτόπου σχετικά με την αντίστοιχη έρευνα ικανοποίησης. Διαγράφουμε τα δεδομένα σας από τις έρευνες ικανοποίησης μετά από τρία έτη ή σύμφωνα με τις νόμιμες προϋποθέσεις, για παράδειγμα, από τη στιγμή που ο σκοπός για τον οποίο συλλέχθηκαν καθίσταται άκυρος και εφόσον η διαγραφή δεν αντίκειται σε άλλη υποχρέωση διατήρησης.
V. Ανάλυση αιτημάτων και ερευνών ικανοποίησης (δεν συμπεριλαμβάνονται καταγραφές αιτημάτων μέσω τηλεφώνου)
Όταν επικοινωνείτε μαζί μας με αιτήματα για τις ψηφιακές υπηρεσίες ή εφαρμογές μας, ψευδωνυμοποιούμε και αναλύουμε τα αιτήματα που λαμβάνουμε γραπτώς από τον αντιπρόσωπο για σκοπούς βελτίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών και των προϊόντων και υπηρεσιών μας. Για σκοπούς ψευδωνυμοποίησης αφαιρούμε όλα τα άμεσα αναγνωριστικά (π.χ. όνομα, email, αριθμός αναγνώρισης αυτοκινήτου, ονόματα χρήστη) και κρατούμε αναγνωριστικά (ψευδώνυμα) τα οποία μπορεί να αναχθούν σε εσάς έμμεσα. Αυτό μας επιτρέπει να αναλύουμε (π.χ. αναγνώριση γλώσσας, συντακτική ανάλυση, σημασιολογική ανάλυση), να κατηγοριοποιούμε και να ταξινομούμε (π.χ. κατανομή θεματικών πεδίων, ταξινόμηση με βάση την ψυχολογία) το κείμενο των ψευδωνυμοποιημένων αιτημάτων και να υπολογίζουμε ανώνυμες μετρήσεις και στατιστικές.
Αν διαθέτετε Volkswagen ID προβαίνουμε, επίσης, σε ψευδωνυμοποίηση, ανάλυση και διαχωρισμό των αιτημάτων σας και – αν έχετε συναινέσει στη λήψη διαφημίσεων – των αποτελεσμάτων ερευνών ικανοποίησης για τη βελτίωση της διαφήμισης και της Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καθώς και των προϊόντων και υπηρεσιών μας και συνδέουμε τα ψευδωνυμοποιημένα αιτήματά σας και τα αποτελέσματά σας από τις έρευνες ικανοποίησης με τον λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID σας και σχετικές υπηρεσίες, προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπεράσματα ως προς τις σχέσεις μεταξύ του τύπου χρήσης προϊόντος και των ζητημάτων που προκύπτουν από τη χρήση προϊόντων και τα αιτήματά σας και να προσαρμόσουμε το διαφημιστικό περιεχόμενό μας λαμβάνοντας υπόψη τα αιτήματά σας και τα αποτελέσματα των ερευνών ικανοποίησης αντίστοιχα (π.χ. να σας αποκλείουμε από καμπάνιες με περιεχόμενο που δεν είναι κατάλληλο για εσάς και να σας συμπεριλάβουμε σε σχετικές καμπάνιες στο πλαίσιο υπηρεσιών φήμης και πελατείας).
Η εν λόγω επεξεργασία δεδομένων λαμβάνει χώρα με βάση το έννομο συμφέρον μας για τη βελτίωση της διαφήμισης και της Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καθώς και των προϊόντων και των υπηρεσιών μας (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο στ) ΓΚΠΔ). Διαγράφουμε τα δεδομένα σας από την ανάλυση και τμηματοποίηση μετά από τρία έτη (βελτιώνοντας τη διαφήμιση και την Εξυπηρέτηση Πελατών μας) ή αντίστοιχα πέντε έτη (βελτιώνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας) ή σύμφωνα με τις νόμιμες προϋποθέσεις, για παράδειγμα, από τη στιγμή που ο σκοπός για τον οποίο συλλέχθηκαν καθίσταται άκυρος και εφόσον η διαγραφή δεν αντίκειται σε άλλη υποχρέωση διατήρησης.
VI. Καταγραφή και ανάλυση αιτημάτων μέσω τηλεφώνου και ερευνών ικανοποίησης
Αν επικοινωνήσετε μαζί μας με ερωτήματα σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές μας ή αν λάβετε μέρος σε έρευνες μέσω τηλεφώνου, πριν την έναρξη της συζήτησης, έχετε τη δυνατότητα να συμφωνήσετε στην καταγραφή της κλήσης σας για σκοπούς διασφάλισης ποιότητας και βελτίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών και των προϊόντων και υπηρεσιών ακολουθώντας τα σχετικά μηνύματα στη σειρά και παρέχοντας σχετική οδηγία ή πατώντας το σχετικό πλήκτρο στο τηλέφωνό σας (βλ. Άρθρο 6, παράγραφος 1, στοιχείο α) ΓΚΠΔ). Έχετε τη δυνατότητα να ανακαλέσετε τη ρητή συναίνεσή σας στην καταγραφή της συζήτησης ανά πάσα στιγμή ενημερώνοντας τον αντιπρόσωπο κατά τη συζήτηση ή στη συνέχεια στέλνοντας email στο info-datenschutz@volkswagen.de.
Σε περίπτωση που μας έχετε δώσει τη ρητή συναίνεσή σας να καταγράψουμε μια ή περισσότερες συζητήσεις, θα καταγράψουμε και θα απομαγνητοφωνήσουμε τη συζήτησή σας και θα συνδέσουμε την καταγραφή με υπάρχουσες καταγραφές προηγούμενων συζητήσεων για σκοπούς διασφάλισης ποιότητας για την Εξυπηρέτηση Πελατών μας και βελτίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών μας, καθώς και των προϊόντων και υπηρεσιών μας (για παράδειγμα, με ένα αίτημα που ελήφθη γραπτώς από τον αντιπρόσωπο για τη βελτίωση των απομαγνητοφωνήσεων σε περίπτωση καταγραφών που είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές ή με το αποτέλεσμα μιας έρευνας ικανοποίησης για τη βελτίωση της ερμηνείας του βαθμού ικανοποίησής σας από την Εξυπηρέτηση Πελατών μας).
Για σκοπούς διασφάλισης ποιότητας για την Εξυπηρέτηση Πελατών μας προβαίνουμε σε ανάλυση των καταγραφών απευθείας σε μορφή κειμένου (π.χ. αναγνώριση γλώσσας, συντακτική ανάλυση, σημασιολογική ανάλυση) και κατηγοριοποίηση και ταξινόμησή τους (π.χ. κατανομή θεματικών πεδίων, ταξινόμηση με βάση την ψυχολογία). Η εν λόγω ανάλυση μας επιτρέπει να καταλήξουμε σε συμπεράσματα για ζητήματα, όπως η διάρκεια, το περιεχόμενο και η δραστηριότητα της συζήτησης, καθώς και ο βαθμός ικανοποίησής σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών. Αυτό μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε και να χρησιμοποιούμε ζητήματα σχετικά με τους πελάτες ως αναφορές και τμήματα εκπαίδευσης με τους αντιπροσώπους μας (π.χ. διασφάλιση συμμόρφωσης με κατευθυντήριες γραμμές, γνωστοποίηση κατευθυντήριων γραμμών με βάση πρακτικά παραδείγματα). Διαγράφουμε ή ανωνυμοποιούμε τα δεδομένα σας από την ανάλυση καταγραφών μετά από 30 ημέρες μέσω αφαίρεσης όλων των αναγνωριστικών και εφαρμογής παραμόρφωσης φωνής στην καταγραφή, ώστε να μην είναι δυνατό να αναχθεί πλέον σε εσάς.
Για τη βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελατών μας και των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ψευδωνυμοποιούμε και απομαγνητοφωνούμε τις καταγραφές εντός 30 ημερών και αφαιρούμε όλα τα άμεσα αναγνωριστικά (π.χ. όνομα, email, αριθμός αναγνώρισης αυτοκινήτου, ταυτότητες χρήστη) και εφαρμόζουμε παραμόρφωση φωνής στην καταγραφή. Ωστόσο, διατηρούμε ένα τυχαίως παραχθέν αναγνωριστικό (ψευδώνυμο) το οποίο μπορεί να αναχθεί σε και να συνδεθεί έμμεσα με την Volkswagen ID σας προκειμένου να συνδέσουμε την καταγραφή με τυχόν περαιτέρω καταγραφές. Μετά την ψευδωνυμοποίηση προβαίνουμε σε ανάλυση των καταγραφών σε μορφή κειμένου (π.χ. αναγνώριση γλώσσας, συντακτική ανάλυση, σημασιολογική ανάλυση) και κατηγοριοποίηση και ταξινόμησή τους (π.χ. κατανομή θεματικών πεδίων, ταξινόμηση με βάση την ψυχολογία). Η εν λόγω ανάλυση μας επιτρέπει να καταλήξουμε σε συμπεράσματα για ζητήματα, όπως η διάρκεια, το περιεχόμενο και η δραστηριότητα της συζήτησης, καθώς και ο βαθμός ικανοποίησής σας με την Εξυπηρέτηση Πελατών και να αναγνωρίσουμε άμεσα και έμμεσα προβλήματα στη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Αυτό μας επιτρέπει να βελτιώνουμε τις διαδικασίες και τεχνολογίες Εξυπηρέτησης Πελατών μας και να εξελίσσουμε τις κατευθυντήριες γραμμές των αντιπροσώπων μας ή την αναγνώριση γλώσσας, για παράδειγμα, καθώς και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, και να αποκλείουμε τα σφάλματα στη μεταβίβαση δεδομένων μεταξύ του οχήματος και του κινητού τηλεφώνου κατά τη χρήση μιας από τις εφαρμογές μας, για παράδειγμα, ή να καθιστούμε την εν λόγω εφαρμογή ευκολότερη στη χρήση. Διαγράφουμε τις ψευδωνυμοποιημένες καταγραφές μετά από τρία έτη ή σύμφωνα με τις νόμιμες προϋποθέσεις, για παράδειγμα, από τη στιγμή που ο σκοπός για τον οποίο συλλέχθηκαν καθίσταται άκυρος και εφόσον η διαγραφή δεν αντίκειται σε άλλη υποχρέωση διατήρησης.
C. Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από επαγγελματίες πελάτες κατά τη χρήση του CIC
Η επεξεργασία δεδομένων κατά τη χρήση του ιστοτόπου/Feature App του CIC είναι για τους επαγγελματίες πελάτες κατά βάση ίδια με τις υπό Β. περιγραφόμενες επεξεργασίες δεδομένων (εφόσον οι λειτουργίες και οι υπηρεσίες κατά τη χρήση του CIC προσφέρονται και για επαγγελματίες πελάτες). Κατά την επεξεργασία του ζητήματός σας ως επαγγελματίας πελάτης επεξεργαζόμαστε εκτός από ή αντί για τα αναφερόμενα στο B.II.1 ιδιωτικά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα επαγγελματικά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας (π.χ. επαγγελματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση οργανισμών). Επί του παρόντος δεν προσφέρουμε στους επαγγελματίες πελάτες αυτοεξυπηρέτηση (B.II.2) κατά τη χρήση του CIC. Οι εφαρμογές της Volkswagen ID (Β. ΙΙΙ.) ισχύουν για τους επαγγελματίες πελάτες για την ONE Business ID αντίστοιχα. Λάβετε υπόψη τη λεπτομερή Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που ισχύει για την ONE Business ID. Μπορείτε να την αναζητήσετε στο https://onebusinessid.com/legal#dataprivacy. Επί του παρόντος δεν προσφέρουμε στους επαγγελματίες πελάτες προετοιμασία εγγραφής για τον λογαριασμό χρήστη ONE Business ID κατά τη χρήση του CIC, το ίδιο ισχύει για την προετοιμασία της λήψης συγκατάθεσης για τη λήψη διαφημίσεων, προσφώνησης διαφήμισης, ερευνών ικανοποίησης (B. IV), καθώς και για τις έρευνες ικανοποίησης (εξαιρουμένων τηλεφωνικών ζητημάτων) (B.V.) Οι εφαρμογές για την ανάλυση ζητημάτων (εξαιρουμένων τηλεφωνικών ζητημάτων) (B.V.) και η καταγραφή και ανάλυση τηλεφωνικών ζητημάτων ή/και ερευνών ικανοποίησης (B.VI.) ισχύουν αντίστοιχα και για τους επαγγελματίες πελάτες.
D. Κυβερνοασφάλεια
Έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε στο Customer Interaction Center (CIC) σε περίπτωση υποψίας επίθεσης στην κυβερνοασφάλεια κατά τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών μας. Σε αυτό το πλαίσιο η Volkswagen AG επεξεργάζεται τα εκάστοτε απαραίτητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως τα προσωπικά σας στοιχεία (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση, τηλεφωνικός αριθμός, χώρα και γλώσσα), στοιχεία της σύμβασης (π.χ. τον αριθμό της σύμβασής σας και τον αριθμό πελάτη, συγκαταθέσεις), στοιχεία συναλλαγών (π.χ. στοιχεία παραγγελίας και λογαριασμού), στοιχεία οχήματος (π.χ. αριθμός αναγνώρισης οχήματος, πρώτη άδεια κυκλοφορίας, πληροφορίες εξοπλισμού), στοιχεία χρήσης αυτοκινήτου (π.χ. απόσταση, ημερολόγιο ταξιδίου, επίπεδα υγρών), στοιχεία σέρβις (π.χ. ημερομηνία παράδοσης/παραλαβής του αυτοκινήτου, όχημα αντικατάστασης), στοιχεία εξοπλισμού (π.χ. είδος τελικής συσκευής, κατασκευαστής τελικής συσκευής, σειριακός αριθμός τελικής συσκευής), στοιχεία λογισμικού (π.χ. υλικολογισμικό, λειτουργικό σύστημα, έκδοση εφαρμογής), στοιχεία χρήσης IT (π.χ. εγγραφή σε υπηρεσίες, χρήση λειτουργιών) ή στοιχεία πληρωμής (π.χ. τραπεζικός σύνδεσμος).
Νομική βάση για τη σύναψη επαφής σε επιθέσεις κατά της κυβερνοασφάλειας συνιστά ένα υπερισχύον έννομο συμφέρον σύμφωνα με το Άρθρο 6, παρ. 1, στοιχ. στ ΓΚΠΔ. Το έννομο συμφέρον της Volkswagen AG βασίζεται στη διασφάλιση της μέγιστης δυνατής ασφάλειας για τις ψηφιακές μας υπηρεσίες και εξυπηρέτηση.
Κατά την επεξεργασία μας υποστηρίζουν η Cariad SE και η Salesforce.com, Inc. ως εκτελούντες την επεξεργασία. Δεν αποκλείεται πρόσβαση στις πληροφορίες μέσω της Salesforce.com, Inc. με έδρα στις ΗΠΑ προκειμένου να συναφθεί η αντίστοιχη τυποποιημένη σύμβαση ΕΕ (ανάλογη εγγύηση για την επεξεργασία δεδομένων σε μη ευρωπαϊκές χώρες). Μπορείτε να βρείτε της τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ στη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/DE/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Συγχρόνως διατηρούμε τα δεδομένα σας μόνο για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για τους εκάστοτε αναφερόμενους σκοπούς για τους οποίους επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας και εφόσον η διαγραφή δεν εμποδίζει άλλες υποχρεώσεις διατήρησης.
E. Τα δικαιώματά σας
Έχετε τη δυνατότητα να διεκδικήσετε τα παρακάτω δικαιώματα κατά της Volkswagen AG ανά πάσα στιγμή χωρίς χρέωση. Επιπλέον πληροφορίες αναφορικά με την άσκηση των δικαιωμάτων σας μπορείτε να βρείτε στο κεφάλαιο Δ,
Δικαίωμα πρόσβασης: Έχετε το δικαίωμα να λαμβάνετε πληροφορίες από εμάς (Άρθρο 15 ΓΚΠΔ) αναφορικά με την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας.
Δικαίωμα διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να διορθώσουμε (Άρθρο 16 ΓΚΠΔ) τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας που είναι λανθασμένα ή ελλιπή.
Δικαίωμα διαγραφής: Έχετε το δικαίωμα, σε περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο Άρθρο 17 ΓΚΠΔ, να ζητήσετε τη διαγραφή των δεδομένων σας. Αντίστοιχα, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε τη διαγραφή των δεδομένων σας, για παράδειγμα, αν δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν. Επιπλέον, έχετε επίσης τη δυνατότητα να ζητήσετε τη διαγραφή αν επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας δυνάμει της συναίνεσής σας και εσείς ανακαλείτε τη συναίνεσή σας.
Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας; Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας αν πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο Άρθρο 18 ΓΚΠΔ. Αυτό συμβαίνει, για παράδειγμα, αν αμφισβητείτε την ακρίβεια των δεδομένων σας. Τότε έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται για να εξεταστεί η ακρίβεια των δεδομένων σας.
Δικαίωμα εναντίωσης: Αν η επεξεργασία στηρίζεται σε επιτακτικό νόμιμο συμφέρον, έχετε το δικαίωμα να εναντιωθείτε στην επεξεργασία των δεδομένων σας. Η εναντίωση είναι επιτρεπτή αν η επεξεργασία δικαιολογείται είτε κατά το δημόσιο συμφέρον ή λόγω αιτιολογημένου συμφέροντος της Volkswagen AG ή τρίτου. Σε περίπτωση εναντίωσης, σας παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε για τους λόγους της εκ μέρους σας εναντίωσης στην επεξεργασία δεδομένων.
Πέραν τούτου, έχετε επίσης δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία δεδομένων για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης. Το ίδιο ισχύει για την κατάρτιση προφίλ αν αυτό σχετίζεται με απευθείας εμπορική προώθηση.
Δικαίωμα στη φορητότητα των δεδομένων: Εφόσον η επεξεργασία δεδομένων βασίζεται στη συγκατάθεση ή την εκπλήρωση σύμβασης και διενεργείται, επίσης, με τη χρήση αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, έχετε το δικαίωμα να λαμβάνετε τα δεδομένα σας σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο και να τα προωθείτε σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας.
Δικαίωμα ανάκλησης: Στον βαθμό που η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται δυνάμει συγκατάθεσής σας, έχετε το δικαίωμα να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας με μελλοντικά αποτελέσματα ανά πάσα στιγμή χωρίς χρέωση.
Δικαίωμα υποβολής καταγγελίας: Έχετε, επίσης, το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας σε εποπτική αρχή (π.χ. στον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων για την Κάτω Σαξονία) αναφορικά με την εκ μέρους μας επεξεργασία των δεδομένων σας.
F. Σημεία επικοινωνίας για εσάς
Σημεία επικοινωνίας για την άσκηση των δικαιωμάτων σας
Για πληροφορίες σχετικά με το πρόσωπο επικοινωνίας για την άσκηση των δικαιωμάτων σας και για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο https://datenschutz.volkswagen.de.
Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων
Ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων μας είναι το σημείο επικοινωνίας για ζητήματα που αφορούν την προστασία δεδομένων:
Συνδεδεμένο / σχετικό τμήμα κειμένου για την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Volkswagen ID και τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για προϊόντα / υπηρεσίες που σχετίζονται με το CIC:
[xy] Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (CIC)
Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (CIC) για θέματα που αφορούν τις ψηφιακές μας υπηρεσίες ή εφαρμογές (π.χ. μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου). Σε αυτό το πλαίσιο, [επεξεργαζόμαστε / η Volkswagen AG επεξεργάζεται] τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που απαιτούνται για την επεξεργασία του αιτήματός σας και για σκοπούς Εξυπηρέτησης Πελατών (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση, τηλεφωνικός αριθμός, χώρα και γλώσσα). Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας κατά τη χρήση του CIC στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα του CIC στο:[https://vwid.vwgroup.io/data-privacy].
Σε περίπτωση που το CIC δεν δύναται να επιλύσει τα ζητήματά σας άμεσα, καλεί την <υπηρεσία> για να επεξεργαστεί το αίτημά σας και να επιλύσει το ζήτημά σας. Η <υπηρεσία> επεξεργάζεται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σας με την υποστήριξη του <εκτελούντος την επεξεργασία (χώρα)>. Αν η πρόσβαση (ανάγνωσης) σε πληροφορίες από <εκτελών την επεξεργασία> με έδρα σε <τρίτη χώρα> δεν είναι δυνατό να αποκλειστεί, πρέπει να συναφθεί αντίστοιχη τυποποιημένη σύμβαση για την προστασία δεδομένων της ΕΕ για τη διασφάλιση επαρκούς προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σας. Μπορείτε να κατεβάσετε τις τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες ΕΕ από τη διεύθυνση URL https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.