ΙD. Ενημερώσεις λογισμικού - Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ)
Έχετε απορίες σχετικά με τις ID. ενημερώσεις λογισμικού και τη διαδικασία εγκατάστασης; Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις!
Ερωτήσεις και απαντήσεις με μια ματιά
Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις Ενημέρωσεις Λογισμικού (γενικά), τις Ενημέρωσεις “Over-the-Air” και τις Ενημέρωση με επίσκεψη στο συνεργείο.
FAQ – γενικά
Γιατί είναι καλό να εγκαθιστώ τις ενημερώσεις λογισμικού στο ID. μου;
Πώς θα μάθω, πότε μία ενημέρωση λογισμικού είναι διαθέσιμη για το ID. μου;
Στο όχημά μου έλαβα μια ειδοποίηση, ότι υπάρχει διαθέσιμη μία ενημέρωση. Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να εγκαταστήσω τη νέα έκδοση λογισμικού;
Πώς θα καταλάβω, ποια έκδοση λογισμικού είναι εγκατεστημένη στο ID. μου;
Οι ενημέρωσεις είναι δωρεάν;
Πώς λαμβάνω το αποδεικτικό για την ενημέρωση λογισμικού;
Παύει να ισχυεί η εγγύηση του κατασκευαστή, εάν δεν εγκαταστήσω την ενημέρωση;
Πώς ανανεώνω τις εφαρμογές In-Car Apps;
Το ID. μου δείχνει ότι πρέπει να εγγραφώ ως βασικός χρήστης. Τι πρέπει να κάνω;
Γιατί μετά την εγκατάσταση της ενημέρωσης λογισμικού έχω περιορισμένη ή καθόλου σύνδεση We Connect;
Γιατί οι ενημερώσεις δεν αριθμούνται χρονολογικά;
FAQ - Ενημερώσεις Over-the-Air
Τι είναι οι ενημερώσεις Over-the-Air;
Μπορώ να εκτελέσω μόνος μου τις ενημερώσεις Over-the-Air;
Πώς καταλαβαίνω ότι είναι διαθέσιμη μία ενημέρωση Over-the-Air;
Έκλεισα/Παρέλειψα την ειδοποίηση στο σύστημα Infotainment. Πώς μπορώ να μεταβώ ξανά στην εγκατάσταση;
Ποιες ενημέρωσεις λογισμικού θα είναι διαθέσιμες Over-the-Air (online);
Τι χρειάζομαι για τη λήψη μίας ενημέρωσης Over-the-Air;
Είναι σημαντική η κατάσταση σύνδεσης του ID. μου για τη λήψη της ενημέρωσης Over-the-Air;
Μπορεί να εγκατασταθεί η ενημέρωση Over-the-Air χωρίς σύνδεση δικτύου, για παράδειγμα ενώ έχω σταθμεύσει το ID. μου σε ένα υπόγειο γκαράζ;
Μπορώ να παραλείψω μία ενημέρωση Over-the-Air και να εγκαταστήσω την επόμενη διαθέσιμη;
Γιατί, ενώ έλαβα μία ενημέρωση Over-the-Air, δεν βλέπω αλλαγές;
Γιατί όλα τα ID. που έχουν επιλεχθεί για τη λήψη ενημέρωσης λογισμικού, δεν λαμβάνουν ταυτόχρονα την ενημέρωση Over-the-Air;
Μπορώ να οδηγώ το ID. μου κατά τη διάρκεια εγκατάστασης μιας ενημέρωσης Over-the-Air;
Τι θα συμβεί αν χρησιμοποιήσω το ID. μου κατά τη διάρκεια μιας εγκατάστασης Over-the-Air (π.χ. ξεκλείδωμα ή φόρτιση οχήματος);
Μπορώ να αφήσω το Volkswagen Data Plug μου (ή άλλες μονάδες ανάγνωσης OBD) συνδεδεμένο με το όχημά κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης;
Μπορώ να εγκαταστήσω μια ενημέρωση Over-the-Air κατά τη διάρκεια της διαδικασίας φόρτισης;
Ποια είναι η ελάχιστη κατάσταση φόρτισης που απαιτείται για να γίνει η εγκατάσταση μίας ενημέρωσης Over-the-Air;
Μπορώ να επανεκκινήσω την εγκατάσταση μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια ενημέρωσης Over-the-Air;
Το σύστημα Infotainment μου εμφανίζει το εξής μήνυμα: "Η ενημέρωση του συστήματος δεν είναι πλέον διαθέσιμη“. Τι σημαίνει αυτό;
FAQ –Ενημερώσεις με επίσκεψη στο συνεργείο
Πώς θα κλείσω ραντεβού για τη λήψη της ενημέρωσης λογισμικού;
Διασφαλίζεται η κινητικότητα μου ενώ γίνεται λήψη της ενημέρωσης λογισμικού στο ID. μου;